A Goossens

Had mijn bestelling binnen 2 dagen, ben zeer tevreden over de gegeven info en reactiesnelheid.

Patrick

Slecht - levering incompleet en op mails waar nalevering blijft wordt niet gereageerd

Tom Brejaart

Tja wel wat de indruk achter laat dat het een betrouwbaar bedrijf is maar helaas niet alles waar kan maken dat "zowat alle merken RC gecopieeerd kunnen worden"
Dat gaat helaas niet lukken en...
Dat gaat helaas niet lukken en betreft het merk Ansonic wat overigens ook niet in de lange lijst
voorkomt dus er bleef na lang experimenteren niets anders over om de 2 geleverde RC retour te sturen en gevraagd is om mijn betaald bedrag van € 84,00 terug te storten en is nog in behandeling
maar verwacht dat dit komende dagen gaat gebeuren die vetrouwbare indruk heb ik wel
in het bedrijf ja dus eigenlijk is mijn antwoord ja...maar helaas zonder resultaat en dus nee

Bram

Vlot geleverd. Duidelijke handleiding bijgesloten.

nvt

Veel moeite nodig om uitleg te krijgen over de aangeboden producten. Uiteindelijk unit besteld die niet goed paste. Retourzending is zeer correct afgehandeld

Henri van de Schoor

Super ervaring ,zeer service gericht

Rijkeboer

Ik had een vervangende handzender bij dit bedrif besteld. Ik kreeg hem helaas niet werkend, dus heb ik hem geroutineerd. Het aankoop bedrag werd direct teruggestort.