Chiel Overbeeke

Prettige fysio's, prettig team waar plek is voor gezelligheid, een lolletje en er ook echt super serieus wordt omgegaan met waarvoor de patiënt komt. Zowel tussen eigen fysio als met andere fysio's... Prettige fysio's, prettig team waar plek is voor gezelligheid, een lolletje en er ook echt super serieus wordt omgegaan met waarvoor de patiënt komt. Zowel tussen eigen fysio als met andere fysio's is er plek voor gezelligheid en op een prettige manier houdt iedereen elkaar in de gaten. Als je eigen fysio even de oefenzaal uit moet is dat geen probleem want andere fysio's staan klaar en vangen elkaar op.
Je krijgt goede begeleiding, voortgang wordt besproken en als er sprake van een terugslag is of extreem goede dag zijn er extra aanpassingen aan het programma mogelijk. Dat is prettig en geeft extra uitdaging om er samen voor te gaan.

Noes Patty

Uitleg, behandeling, oefeningen voor thuis.

Aat

Blijkt ui de voorgaande antwoorden, en minder ervaring met andere fysio therapeuten enkele jaren geleden, is de kwaliteit van deze aanzienlijk beter. Ben dan ook tot nu toe zeer tevreden.

Wanneer vrienden of een familielid klachten hebben en gebaat zijn bij fysiotherapie.

A. Baas

Het werd niet meer erger. Als ik was geweest voelde ik mij stabieler

Jakko van belzen

Jeanine weet waar ze mee bezig is en geeft goeie begeleiding en uitleg! + aardige meid??