Zeer fijn persoon in de omgang en heel deskundig in zijn werk

Dennis heeft mij meerdere malen geholpen met mijn fysische problemen. Altijd heeft hij mij op de juiste manier geholpen. Bij de intake was er een plan gemaakt en daarna wat oefeningen thuis en de... Dennis heeft mij meerdere malen geholpen met mijn fysische problemen. Altijd heeft hij mij op de juiste manier geholpen. Bij de intake was er een plan gemaakt en daarna wat oefeningen thuis en de voortgang gecontroleerd tijdens de bezoeken en een verdere behandeling gedaan.

Het goed meedenken, de rustige manier van uitleggen en de praktische toepassing duidelijk maken.

Tevreden over behandeling. Klachten werden serieus genomen.

Heel betrokken. Hij belt zelfs nu nog met de vraag hoe het gaat. Ik vind dat buitengewoon attent

Hij past de therapie aan bij optreden klachten en geeft adviezen waar ik thuis mee aan de slag kan.

Gianello Ys

Het is een aardige man die ook gewoon tijd heeft voor een gezellig gesprek maar is ook een persoon die wel weet wat er eerst gedaan moet worden en heeft al een soort plan van wat we gaan doen. En is... Het is een aardige man die ook gewoon tijd heeft voor een gezellig gesprek maar is ook een persoon die wel weet wat er eerst gedaan moet worden en heeft al een soort plan van wat we gaan doen. En is heel duidelijk in oefeningen en legt alles duidelijk uit

Goede conversatie. Goede uitleg en gelegenheid voor feedback.

Pieter J. Beenhouwer

Goede uitleg. Deskundig en bruikbare tips