Ze heeft mij al meerdere malen bij mijn beide kinderen begeleid waar ik zeer tevreden over ben. Bij een volgende hulpvraag zou ik ook weer naar haar gaan, niet perse pmc in balans maar wel haar als... Ze heeft mij al meerdere malen bij mijn beide kinderen begeleid waar ik zeer tevreden over ben. Bij een volgende hulpvraag zou ik ook weer naar haar gaan, niet perse pmc in balans maar wel haar als therapeute

Ik wou dat ik eerder naar de physiotherapeut was verwezen, na negen jaar aanmodderen bij reumazorg heb ik eindelijk een behandelaar die mij helpt resultaten te boeken. Ik ben zo enthusiast omdat ik... Ik wou dat ik eerder naar de physiotherapeut was verwezen, na negen jaar aanmodderen bij reumazorg heb ik eindelijk een behandelaar die mij helpt resultaten te boeken. Ik ben zo enthusiast omdat ik de functie van mijn handen hierdoor terugwin, het is werkelijk geweldig.

Wist wat hij deed, was doelgericht en mijn pijn was een stuk minder na de behandeling wat ik erg prettig vond.

Ze luisterde goed naar ons en nam ons serieus. Ze had een duidelijk plan en dit heeft Mourad goed geholpen.

Naast deskundige advies, duidelijk app tbv oefeningen thuis.