Veel kennis en ervaring. Geeft duidelijke uitleg. Aardig en toegankelijk. Wilt tijdens een lang revalidatietraject het beste uit de zorgvrager halen dmv uitdaging en gevarieerde oefeningen.

Frank van Leur

Ben al jaren bij Dennis en meer dan dik tevreden. Heb chronische klachten vandaar.
Groetjes

Luistert goed, en vraagt door. Vormt zich een goed beeld van persoon en problematiek. Geeft duidelijke opdrachten en evalueert die. En gewoon een goede klik.

Buitengewoon gedreven, en enthousiaste therapeut

Een hele aardige man. We zijn samen al van ver gekomen.

Hij denkt heel goed mee en is echt voorzichtig met het geven van de oefeningen zodat ik absoluut niet over m'n grenzen ga en te veel zal doen.

Dankzij de behandelingen door de fysio heb ik een nagenoeg zelfstandig ADL - Dat is goud!!

Vertrouwd, al heel langer onder behandeling. Deskundig en met aandacht voor mijn klachten en persoon. Zorgzame behandeling.

Het was een goed en comfortabel proces, waar ik me gerespecteerd voelde, met nuttige inzichten en uitleg en opdrachten die goede resultaten opleverde, ook als het niet de verwachtte uitkomst of... Het was een goed en comfortabel proces, waar ik me gerespecteerd voelde, met nuttige inzichten en uitleg en opdrachten die goede resultaten opleverde, ook als het niet de verwachtte uitkomst of reactie was qas het toch altijd duidelijk wat de uitkomst betekende en hoe hier op verder te gaan.