Tim

Snelle en goede levering. Kwaliteit kleding is wat je mag verwachten en gewoon goed.

Prive

Snelle levering.Jammer dat de maat niet goed was,was te klein.Zonder probleem terug gezonden.

Kees

Goed op de rails

Redelijk positief. Jammer is alleen dat u mij beide hemden in een kleinere maat dan besteld heeft toegezonden. Wel is het zo dat het hemd met de maat 5 xl goed past, maar het hemd met de maat 4 xl... Redelijk positief. Jammer is alleen dat u mij beide hemden in een kleinere maat dan besteld heeft toegezonden. Wel is het zo dat het hemd met de maat 5 xl goed past, maar het hemd met de maat 4 xl in de lengte wat kort is. Hopelijk kunt u volgende keer hier rekening mee houden.

Bestellen en meteen de volgende dag geleverd krijgen. Super.
Ook de prijs kwaliteit is erg goed.
Kortom ik ben erg tevreden.

R.P.

Allemaal lekkere grote maten,en lekker vlot bezorgd,en het voornaamste is dat alles lekker goedkoop is,zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik iets bestel.

Mijn order is na betaling ergens blijven steken in het order system. Ik heb gebeld en een hele aardige dame zou dit uitzoekekn.
De volgende dag werd ik keurig terug gebeld. De order is opnieuw...
De volgende dag werd ik keurig terug gebeld. De order is opnieuw handmatig ingevoerd en 1 dag later had ik mijn bestelling is huis.

Top!!

Op zich prima. Wel erg lange levertijd. Ruim een week!!

Cor Moret

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering.