Plusman

Zeer goed

Grote maten

Karel Kroeze

Goede ervaring.

Zelf 2 sweaters gekocht. Makkelijk gevonden. En ook in mijn maat wat niet altijd makkelijk is elders.

Eric

Bestel al 10 jaar al mijn kleding in Duitsland naar volle tevredenheid. Zag echter bij Plusman een mooi shirt in mijn maat (8xl). 1e bestelling ging meteen mis. Verkeerde maat (7xl) toegestuurd... Bestel al 10 jaar al mijn kleding in Duitsland naar volle tevredenheid. Zag echter bij Plusman een mooi shirt in mijn maat (8xl). 1e bestelling ging meteen mis. Verkeerde maat (7xl) toegestuurd terwijl deze maat op de website uitgegrijsd was (=niet op voorraad). Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling. In de reviews inmiddels gelezen dat ik niet de enige ben waar de verkeerde maat geleverd is/was.

Groot assortiment.

R. Zijlstra

Slecht tot zeer slecht! Veel artikelen in het assortiment, maar zoek je de maat en/of kleur die je graag wil hebben is deze vaak slechts in 2 van de 10 aangeboden maten te krijgen. Hetzelfde voor de... Slecht tot zeer slecht! Veel artikelen in het assortiment, maar zoek je de maat en/of kleur die je graag wil hebben is deze vaak slechts in 2 van de 10 aangeboden maten te krijgen. Hetzelfde voor de kleur(combinatie). Kortom zelden tot nooit in mijn gewenste maat of kleur. Daarnaast, als je dan toch een keer geslaagd bent en je wilt het artikel later opnieuw bestellen omdat het goed bevallen is dan blijkt het eenmalig in het assortiment te zijn opgenomen en wordt het niet opnieuw besteld. Het lijkt wel een marktkraam ipv een professionele webshop!

J.F. van Voorn

Goede en publiejvriendelijke website

zeer overzichtelijk

Maarten P, Bakker

Van de kleding in de grote-matenwebwinkel waar ik voorheen kocht, waren mouwen en broekspijpen nog wel lang genoeg toen ik maat 6XL droeg maar niet meer nu ik ben afgevallen en het maat 3XL... Van de kleding in de grote-matenwebwinkel waar ik voorheen kocht, waren mouwen en broekspijpen nog wel lang genoeg toen ik maat 6XL droeg maar niet meer nu ik ben afgevallen en het maat 3XL geworden is. Bij Plusman daarentegen wordt ook maat 3XT verkocht.

De klantenservice reageerde vlot op mijn hulpvraag en was zeer beleefd. Dat er überhaupt al gereageerd wordt, is lang niet bij alle webwinkels vanzelfsprekend.