9.8/10
9.8/10

Jenny

Mooi product en super service

De supersnelle service en persoonlijke aanpak vind ik één van de sterkste punten van de webwinkel. Daarnaast was ik heel blij verrast met het mooi ingepakte cadeau voor mijn zusje, het was echt... De supersnelle service en persoonlijke aanpak vind ik één van de sterkste punten van de webwinkel. Daarnaast was ik heel blij verrast met het mooi ingepakte cadeau voor mijn zusje, het was echt helemaal af!

Saskia Cillessen

Uitstekend!

Veel aandacht voor details. De verpakking van de bestelling. Heel attent.

Rachel Grezel

Duidelijke communicatie en snelle feedback. Zelfs bij een klacht een razendsnelle en hele goede afhandeling. Zeer tevreden!

Leonie Wassenaar

Goede ervaring

Inpakken van de producten en een persoonlijk kaartje.. suoer!

Iets weggeven bij besteding boven een bedrag is een leuk idee maar zorg dan voor iets meer keus.

She does it

Prettige ervaring: aansprekende website, snelle levering, persoonlijke benadering (leuk idee: grabbelen bij aanschaf van een product), goede service.

Persoonlijke benadering vind ik prettig. Online iets kopen kan erg onpersoonlijk zijn, ik had hier het gevoel in een winkel te zijn die bij mij paste, heel leuk.

Het zoeken naar producten zou nog iets beter kunnen. Niet een scroll-down menu, maar een zoekfunctie.

Anne-Marryn

Wat een leuk bedrijf en wat een persoonlijk contact!

Josh

Leuke spullen en prima, snelle levering en service

r jankowski

Goede ervaring, leuk verpakt en snel geleverd

- geen

- geen

Nieboer

Prima hoor

Prima hoor

S.Spijkers

Ben deze website tegengekomen in het blad Buitenleven , toen ik in het ziekenhuis zat. Opgezocht en direct iets bestelt

Leuke website, met goede links. Daarom heb ik deze website onder mijn favorieten gezet en heb zo direct toegang tot een groot aantal leuke sites.

nee