9.8/10
9.8/10

Evelyn van Donselaar

Goed en plezierig, kan er ookgoed met mijn vragen terecht.

Het persoonlijke contact via de mail en snelle sevice en een leuk bedank kaartje bij de bestelling.

Mario Reneerkens

Super service en snelle levering. De benadering is persoonlijk en er wordt meegedacht met de klant. Alles goed verpakt opgestuurd en een persoonlijk kaartje erbij als bedankje.
Echt top!

Persoonlijk en klantvriendelijkheid is erg hoog.
Ik kan het iedereen aanbevelen!

Vooral doorgaan op deze manier.

Jose Weijts-van Ravensberg

Super !!! Ik heb "" Pluk iets moois "" via Facebook ontdekt. Ik werd gelijk nieuwsgierig en ben gelijk naar hun website gegaan. Wat een prachtige artikelen hebben ze op de site staan zeg . Ik zag de... Super !!! Ik heb "" Pluk iets moois "" via Facebook ontdekt. Ik werd gelijk nieuwsgierig en ben gelijk naar hun website gegaan. Wat een prachtige artikelen hebben ze op de site staan zeg . Ik zag de mooie lampen uit India en werd gelijk enthousiast !! Ik heb gemaild en kreeg al snel een leuke reactie terug. Met als resultaat dat ik nu 2 "" Schitterende "" Indiase lampen gekocht heb en nog een leuk kadootje erbij heb gekregen. Goede en snelle service en vriendelijk telefonisch contact ! Echt een aanrader.

Adelaide Balk

Prettige service en mooi verpakt & snel bezorgd. Ook de mail dat het pakketje onderweg was vond ik prettig.

Persoonlijke mail
snelle bezorging
grote collectie

Geen. Hoog uit meer naambekendheid

Miranda

Snelle levering en een goed product geleverd.

De waardering van de site om daar iets te kopen is zeer groot. Kreeg nog een mail met een bedankje en een persoonlijk geschreven kaartje. En het was ingepakt door hun zodat ik het gelijk cadeau kon... De waardering van de site om daar iets te kopen is zeer groot. Kreeg nog een mail met een bedankje en een persoonlijk geschreven kaartje. En het was ingepakt door hun zodat ik het gelijk cadeau kon geven.

nee

M. Wolkorte

Snelle goede service, wat je verwacht en ook ontvangt. zeer prettig!

Satijn

Bestelling erg snel geleverd en nog n persoonlijk berichtje erbij. Zeker de moeite waard om nog eens iets te bestellen en ook reclame voor te maken .

N leuk persoonlijk berichtje bij de bestelling . Erg leuk en attent

Ilde van Helvoort

Super leuke spullen en super service!!

Linda

Goede 1e ervaring, leuk product gekocht

snelle reactie en levering; persoonlijk gebracht in Haarlem

Annelous Moen

Diverse leuke dingen besteld! Wordt helemaal vrolijk en blij van de produkten, zeer attent, snelle levering en fantastisch de persoonlijke touch!!!

De persoonlijke touch, alsof ik in der lijfe aan het winkelen ben!! Wordt hier helemaal blij van!!!

Lekker zo blijven als het is!!!