9.8/10
9.8/10

Puck

Super goede service, onwijs snel geleverd en ook nog eens mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje!

Reactie PlukIetsMoois.nl:

Bedankt voor je fijne review, Puck!

Manon

Erg snelle levering. Pakketje is gewoon een kadootje om uit te pakken.

Erg leuk verpakt en snelle levering

Reactie PlukIetsMoois.nl:

Bedankt voor je mooie review!

Dora

Blij verrast dat de artikelen mooi verpakt waren. Superleuk dat er een persoonlijke kaart bij zat!

Geen verbeterpunten, leuke ervaring

Naomi

Snelle service, mooi verpakt en verzorgd!

Snel, mooi, attent

Blijf zo doorgaan

Sandra

Top

Perla

Wauw, Jeanette hield mij iedere keer op de hoogte over mijn bestelling. Het duurde iets langer, omdat het artikel niet op voorraad was. Voor mij helemaal geen probleem. Vandaag ontving ik het... Wauw, Jeanette hield mij iedere keer op de hoogte over mijn bestelling. Het duurde iets langer, omdat het artikel niet op voorraad was. Voor mij helemaal geen probleem. Vandaag ontving ik het pakketje. Met een lieve kaart erbij en super leuk ingepakt. Dank je wel voor alle service.

Klantvriendelijk en hele goede communicatie!

Nop!

Reactie PlukIetsMoois.nl:

Het was fijn dat je zo geduldig was met de bezorging. Bedankt voor je mooie review, Perla!

eva

Super snelle levering, prachtig ingepakt, een handgeschreven kaartje en dan ook nog eens unieke objecten. Ik ben echt ZO blij en zal zeker weten vaker bestellen, dankjewel.

Unieke items

Om een deal te nemen met geurstokhouder & geurstokken kreeg ik in mijn mandje steeds een andere geurstok dan ik wilde. Deze moest ik dus vaker verversen, want dan wees het systeem mij blijkbaar zelf... Om een deal te nemen met geurstokhouder & geurstokken kreeg ik in mijn mandje steeds een andere geurstok dan ik wilde. Deze moest ik dus vaker verversen, want dan wees het systeem mij blijkbaar zelf een geur toe. Tot ik de juiste had.

Reactie PlukIetsMoois.nl:

Fijn om te horen dat je blij met de producten bent! Bedankt voor je mooie review. Je hebt een hele goede verbetertip. Ga kijken of dit te veranderen valt, het is iets systematisch.

Dieni

Goed product, goed verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd.

Uitstekend verpakt en bezorgd

Reactie PlukIetsMoois.nl:

Bedankt voor je mooie review!

JB

Reageert snel en verpakt de artikel met zorg. Maakt er een klein feestje van.

Zorg en vriendelijk

Reactie PlukIetsMoois.nl:

Dank je wel voor je mooie review!