9.8/10
9.8/10

Prima service. Duidelijke uitleg en snelle communicatie per mail. Snelle levering.
Wordt ook proactief meegedacht. Kortom, aanrader voor wie een goede plotter zoekt

Een goede en prettige service.

Eenmaal telefonisch contact gehad voor wat vragen en alles was meteen duidelijk.
Op de site is ook alle duidelijk hoor, maar spreek graag ook nog even iemand.

Het product wat het goedkoopst op internet.

Over het product wat ik heb gekocht bij jullie klopte de info niet, daar stond info van het type model groter. Dat geeft misschien wat verwarring. ging om de breedte (610mm) maar er staat 914mm bij... Over het product wat ik heb gekocht bij jullie klopte de info niet, daar stond info van het type model groter. Dat geeft misschien wat verwarring. ging om de breedte (610mm) maar er staat 914mm bij de 24inch.

Reactie Plotterwinkel.nl:

Bedankt voor uw tip m.b.t. de fout in de product tekst,.
Wij hebben dit per direct aangepast.

Telefonisch goed behandeld en niet opdringerig. Levering was netjes verpakt. We misten alleen de 3 bij bestelde plotter papier rollen. Na ons telefoontje kregen we excuses en zijn deze dezelfde dag... Telefonisch goed behandeld en niet opdringerig. Levering was netjes verpakt. We misten alleen de 3 bij bestelde plotter papier rollen. Na ons telefoontje kregen we excuses en zijn deze dezelfde dag nog na gestuurd.

Goed persoonlijk contact
een probleem was snel opgelost

sta productions

Prettig behandeld bij de aanschaf van onze a0 plotter

De prijs was het goedkoopst
de plotter is binnen 1 dag geleverd

Beter bouw

Spoedig geleverd en verder ook alles ok.

Recreatiebouw

Heb hier een jaar geleden mijn HP Designjet T920 besteld en bestel nu nog altijd papier en inkt.
Papier en inkt bestel ik via want dit staat niet allemaal op de website. Levering is altijd de volgende dag en alles is netjes ingepakt.

Snelle levertijd
Meteen antwoord op vragen
Deskundig

Niet alles staat op de site

Karel print

Net bedrijf met goede telefonische uitleg

Kreeg direct een persoon aan de telefoon die verstand van zaken had.
Goedkope prijzen

Ik kan de inkt alleen via mail bestellen

Maas bergeijk

Wij hebben gisteren bij Plotterwinkel.nl een HP designjet T520 en 3 rollen papier afgehaald. Onze oude plotter stopte er plots mij en Plotterwinkel.nl had de printer op voorraad en we konden deze... Wij hebben gisteren bij Plotterwinkel.nl een HP designjet T520 en 3 rollen papier afgehaald. Onze oude plotter stopte er plots mij en Plotterwinkel.nl had de printer op voorraad en we konden deze dezelfde dag nog ophalen. We zijn netjes geholpen en de printer werkt lekker snel vergeleken met onze 10 jaar oude plotter.

Voor ons was het fijn dat ze de plotter ook echt op voorraad hadden en we deze dezelfde dag konden ophalen.

ger waringa

Net bedrijf. Ze hadden een HP Gl2 kaart voor mijn Hp designjet plotter op voorraad. De volgende dag werd deze geleverd.

Veel onderdelen op voorraad.