9.8/10
9.8/10

Puur

Deze week is deze volgens afspraak bij ons geleverd en geconfigureerd. Vorige week bij Plotterwinkel in Uden geweest en een demonstratie van de HP Designjet T830 met scanner gekregen.
Deze week is deze volgens afspraak bij ons geleverd en geconfigureerd.
Installatie is goed verlopen en alles werkt naar tevredenheid.

Service
Komen afspraken na

Het zou fijn zijn als er ook een showroom in het midden van het land zou zijn.

Ik heb online een hp T120 gekocht, werd snel geleverd tegen een mooie prijs, vooral met het gratis papier erbij.

de oude toren

Super bedrijf!
Denk mee als er storingen zijn en lost deze dan ook op

Deskundigheid, geen doos lees mentaliteit

Ga zo door

Bernhagen

Onze eerste order bij plotterwinkel.nl is goed gelopen. Inkt stond niet op de website maar hebben we per mail bijbesteld.

Prettig contact
Snelle reactie

inkten ook op de website plaatsen

Maas Beheer BV

Designjet T120 gekocht

Prijs
Snel

Goed advies en vervolgens is de HP Designejt T830 A0 printer en scanner netjes bij ons op de zaak geconfigureerd. We hebben uitleg gekregen en de scanner is in ons netwerk toegevoegd zodat iedereen... Goed advies en vervolgens is de HP Designejt T830 A0 printer en scanner netjes bij ons op de zaak geconfigureerd. We hebben uitleg gekregen en de scanner is in ons netwerk toegevoegd zodat iedereen deze eenvoudig kan gebruiken en naar zijn eigen map kan scannen. Dit was voor ons een belangrijke vereiste. Bij een andere leverancier was dit niet mogelijk terwijl de installatiekosten daar hoger lagen. Dus goed advies en deskundig personeel.

Deskundig personeel voor de installatie
Goed advies

Installatiebedrijf Timmer

Hebben via teamviewer ons goed geholpen toen installatie van de software ons niet lukte.

Goede hulp gehad
Vriendelijk personeel

Wij hebben een plotter met scanner gekocht en deze ook laten installeren. Alles is netjes volgens afspraak verlopen en werkt perfect.

Bedankt,

Een HP Designjet T520 gekocht bij plotterwinkel.nl
prijs was scherp en met 5 rollen gratis papier.
Volgens afspraak de dag na de bestelling netjes bij ons afgeleverd.
Bedankt!

Prijs
Telefonisch advies

Cad Design

Ik heb er mijn HP designjet 520 A0 besteld, de levering ging zéér snel, communicatie verliep zéér goed. Ik ben zéér tevreden.