9.8/10

Peter

Vlotte communicatie, snelle en correcte levering.

Zeer snelle en goede communicatie

M. Bilal

Fijne ervaring en goede hulp gehad met de installatie van onze plotter.

Deskundig en vriendelijk

De handleiding van de HP Designjet was beperkt

montagebedrijf robin janssen

Slechte service probleem met de printer die ik heb gekocht cartridge niet goed van de nieuwe printer maar hebben zelf niks op voorraad maar kunnen niks op zaterdag doen wachten tot maandag staat... Slechte service probleem met de printer die ik heb gekocht cartridge niet goed van de nieuwe printer maar hebben zelf niks op voorraad maar kunnen niks op zaterdag doen wachten tot maandag staat veel op de website maar niks op voorraad

snel van je geld af

wat je niet op voorraad heb beter op de site vermelden

Reactie Plotterwinkel.nl:

Beste Robin,
Beste Robin,
De cartridge die u nodig had hadden we helaas niet in eigen voorraad maar alleen in reservering staan bij onze leverancier. daar is afhalen in het WEEKEND helaas niet mogelijk. We hebben zelf wel degelijk een grote voorraad in ons magazijn in Uden van papier, inkt, en plotters. Ik snap dat het vervelend is dat we u Zaterdag niet hebben kunnen helpen maar maandag hebben we het probleem direct opgelost.
Eerlijk gezegd vindt ik niet dat wij slechte service hebben geleverd. Denk dat wij een van de weinige partijen zijn in onze branche die op zaterdag überhaupt open zijn en de telefoon opnemen.

Vanhauwaert

Vlotte levering. Hebben een fout gemaakt en die ook direct rechtgezet. Advies op maat van de klant en mooie prijs.

Voorlopig geen

vrp metaalwerken bv

Zeer deskundig en bereidwillig en goed materiaal

zeer deskundig en vriendelijk

Eco Ketelservice

Heel erg klantvriendelijk!

Goed advies, snelle levering, heel erg klantvriendelijk

Stijn Praet

Zeer snelle levering aan de beste prijzen. Bij de installatie had ik wat problemen. Ik werd onmiddellijk van op afstand geholpen en alles werd voor mij geïnstalleerd. Super service dus!!!

Correcte prijzen, snelle levering, snelle reactie

RomontaBV

Perfect geholpen aan een vervangende plotter voor onze oude HP800, we hebben nu gekozen voor de HP T730 aan de hand van de zeer behulpzame medewerker welke ons zeer vriendelijk te woord stond.

Communicatie, Kennis van zaken

Geen denk

van Dijk metaalbewerking

Hadden de HP Designjet T525 in voorraad. I.v.m. de haast hebben we deze dezelfde dag opgehaald.
We werden netjes ontvangen en kregen in de showroom nog wat extra uitleg over de werking en installatie van de machine.

Vriendelijk en behulpzaam

Op de website konden we niet duidelijk vinden dat afhalen mogelijk was. Vaak kan dit niet bij webshops en in onze situatie was dit i.v.m. tijdsdruk van een opdracht van een klant belangrijk.

Karel

Donderdag gebeld met deze winkel en mijn wensen doorgesproken. "s Middags heb ik de plotter online besteld en deze werd de volgende dag keurig afgeleverd. De installatie van de hardware was Ikea... Donderdag gebeld met deze winkel en mijn wensen doorgesproken. "s Middags heb ik de plotter online besteld en deze werd de volgende dag keurig afgeleverd. De installatie van de hardware was Ikea achtig :) en software matig stelde het voor mij niet veel voor. Kortom ik ben zeer tevreden tot nu toe

Heeft de plotter op voorraad en de prijs is logischer

Website is ietwat beperkt

Reactie Plotterwinkel.nl:

Beste Karel,
Bedankt voor de review. Mocht je ondanks de eenvoudige installatie toch nog vragen hebben dan horen we deze graag.