9.8/10

Recreatiebouw

Heb hier een jaar geleden mijn HP Designjet T920 besteld en bestel nu nog altijd papier en inkt.
Papier en inkt bestel ik via want dit staat niet allemaal op de website. Levering is altijd de volgende dag en alles is netjes ingepakt.

Snelle levertijd
Meteen antwoord op vragen
Deskundig

Niet alles staat op de site

Karel print

Net bedrijf met goede telefonische uitleg

Kreeg direct een persoon aan de telefoon die verstand van zaken had.
Goedkope prijzen

Ik kan de inkt alleen via mail bestellen

Maas bergeijk

Wij hebben gisteren bij Plotterwinkel.nl een HP designjet T520 en 3 rollen papier afgehaald. Onze oude plotter stopte er plots mij en Plotterwinkel.nl had de printer op voorraad en we konden deze... Wij hebben gisteren bij Plotterwinkel.nl een HP designjet T520 en 3 rollen papier afgehaald. Onze oude plotter stopte er plots mij en Plotterwinkel.nl had de printer op voorraad en we konden deze dezelfde dag nog ophalen. We zijn netjes geholpen en de printer werkt lekker snel vergeleken met onze 10 jaar oude plotter.

Voor ons was het fijn dat ze de plotter ook echt op voorraad hadden en we deze dezelfde dag konden ophalen.

ger waringa

Net bedrijf. Ze hadden een HP Gl2 kaart voor mijn Hp designjet plotter op voorraad. De volgende dag werd deze geleverd.

Veel onderdelen op voorraad.

Helder techniek

Een HP Designjet T795 gekocht bij de Plotterwinkel. Alles is goed verlopen en ze hebben mij via de telefoon nog geholpen met enkele instellingen die onze systeembeheerder niet kreeg... Een HP Designjet T795 gekocht bij de Plotterwinkel. Alles is goed verlopen en ze hebben mij via de telefoon nog geholpen met enkele instellingen die onze systeembeheerder niet kreeg geconfigureerd.
Papier op de website is van HP en vrij duur. Via de mail hebben wij een goedkoper alternatief bij ze besteld.
De e-mail met de verzendbevestiging was bij ons niet aangekomen.

Alles is goed verlopen.
Telefonische support gehad
Goedkoop

Betere informatie over de status van de order.
De verzend bevestiging kwam bij ons niet aan.

Roel CCL Label

Snel en duidelijk antwoord op onze vragen vooraf, supersnelle levering (volgende dag) en nog eens geld terug voor mijn oude plotter (met storing!).

Ik zeg TOP en een aanrader.

Iets moderner logo geeft een professionelere uitstraling en zou de verkoop ten goede komen.

CB four

Wij hadden tussen kerst en nieuwjaar plotterpapier nodig en onze vaste leverancier was gesloten. Plotterwinkel.nl kon binnen een dag leveren en het was ook nog een stuk goedkoper dan de leverancier... Wij hadden tussen kerst en nieuwjaar plotterpapier nodig en onze vaste leverancier was gesloten. Plotterwinkel.nl kon binnen een dag leveren en het was ook nog een stuk goedkoper dan de leverancier van onze kantoorartikelen. Je kan wel alleen per 5 rollen bestellen maar dat was voor ons geen probleem.

Telefonisch goed geholpen

De informatie over het plotterpapier op de site is vrij summier

Jorg

Zeer snelle levering. Onze plotter stopte ermee. Bij plotterwinkel.nl hadden ze de HP Designjet T920 op voorraad. Wij hebben deze dezelfde dag nog kunnen ophalen.

Hadden als enige de printer echt op voorraad.
Goed en vriendelijk advies

Installatie van de printer zit er niet standaard bij maar kost € 250,-
Ze geven wel gratis ondersteuning bij de installatie en de installatie was ook wel zelf uitvoerbaar.

Wassenberg

Ik heb hier vorige week een snijmachine en 5 rollen A0 papier gekocht. het papier en de rollen werden de volgende dag door UPS afgeleverd. Het waren wel twee losse pakketten maar beide goed verpakt.

Duidelijke site en snelle levering.
Netjes verpakt.
Scherpe prijzen voor zowel de snijmachine als het papier

het betalen gaat via multisafepay / iDeal dit is een beetje omslachtig.

Hans Bollei

Goede ervaring met de bestelling van een HP Designjet T520

Duidelijke website
Goede kennis van de producten. Ik heb ze gebeld.
Goede voorraad
Nette en snelle levering