9.8/10

Installatiebedrijf Timmer

Hebben via teamviewer ons goed geholpen toen installatie van de software ons niet lukte.

Goede hulp gehad
Vriendelijk personeel

Wij hebben een plotter met scanner gekocht en deze ook laten installeren. Alles is netjes volgens afspraak verlopen en werkt perfect.

Bedankt,

Een HP Designjet T520 gekocht bij plotterwinkel.nl
prijs was scherp en met 5 rollen gratis papier.
Volgens afspraak de dag na de bestelling netjes bij ons afgeleverd.
Bedankt!

Prijs
Telefonisch advies

Cad Design

Ik heb er mijn HP designjet 520 A0 besteld, de levering ging zéér snel, communicatie verliep zéér goed. Ik ben zéér tevreden.

Prima service. Duidelijke uitleg en snelle communicatie per mail. Snelle levering.
Wordt ook proactief meegedacht. Kortom, aanrader voor wie een goede plotter zoekt

Een goede en prettige service.

Eenmaal telefonisch contact gehad voor wat vragen en alles was meteen duidelijk.
Op de site is ook alle duidelijk hoor, maar spreek graag ook nog even iemand.

Het product wat het goedkoopst op internet.

Over het product wat ik heb gekocht bij jullie klopte de info niet, daar stond info van het type model groter. Dat geeft misschien wat verwarring. ging om de breedte (610mm) maar er staat 914mm bij... Over het product wat ik heb gekocht bij jullie klopte de info niet, daar stond info van het type model groter. Dat geeft misschien wat verwarring. ging om de breedte (610mm) maar er staat 914mm bij de 24inch.

Reactie Plotterwinkel.nl:

Bedankt voor uw tip m.b.t. de fout in de product tekst,.
Wij hebben dit per direct aangepast.

Telefonisch goed behandeld en niet opdringerig. Levering was netjes verpakt. We misten alleen de 3 bij bestelde plotter papier rollen. Na ons telefoontje kregen we excuses en zijn deze dezelfde dag... Telefonisch goed behandeld en niet opdringerig. Levering was netjes verpakt. We misten alleen de 3 bij bestelde plotter papier rollen. Na ons telefoontje kregen we excuses en zijn deze dezelfde dag nog na gestuurd.

Goed persoonlijk contact
een probleem was snel opgelost

sta productions

Prettig behandeld bij de aanschaf van onze a0 plotter

De prijs was het goedkoopst
de plotter is binnen 1 dag geleverd

Beter bouw

Spoedig geleverd en verder ook alles ok.