9.8/10

Karel

Donderdag gebeld met deze winkel en mijn wensen doorgesproken. "s Middags heb ik de plotter online besteld en deze werd de volgende dag keurig afgeleverd. De installatie van de hardware was Ikea... Donderdag gebeld met deze winkel en mijn wensen doorgesproken. "s Middags heb ik de plotter online besteld en deze werd de volgende dag keurig afgeleverd. De installatie van de hardware was Ikea achtig :) en software matig stelde het voor mij niet veel voor. Kortom ik ben zeer tevreden tot nu toe

Heeft de plotter op voorraad en de prijs is logischer

Website is ietwat beperkt

Reactie Plotterwinkel.nl:

Beste Karel,
Bedankt voor de review. Mocht je ondanks de eenvoudige installatie toch nog vragen hebben dan horen we deze graag.

Frank Appels

Wat een top bedrijf. Onze huidige plotter (ergens anders aangeschaft) ging defect na vele reparaties. Contact gehad met Plotterwinkel.nl en hier advies gevraagd en helder en duidelijk advies... Wat een top bedrijf. Onze huidige plotter (ergens anders aangeschaft) ging defect na vele reparaties. Contact gehad met Plotterwinkel.nl en hier advies gevraagd en helder en duidelijk advies gekregen. Eind van de dag een nieuwe HP Designjet T930 Postscript A0 printer besteld. Bij bestelling vermeld dat we de plotter echt snel nodig hadden.. Volgende ochtend om 07:00 stond de plotter bij ons op de stoep. De oude plotter werd zelfs kosteloos meegenomen. Wat een TOP service en zeer klantvriendelijk geholpen.

Enorm veel kennis van de plotters welke verkocht worden op de website. Ander model aangeraden n.a.v. de specificaties welke we nodig hadden. Kortom, een advies op maat!

Ga zo door, helemaal super.

Peter van der Ham industrieel ontwerper

Mijn Designjet T520 is nu bijna 5 jaar naar volle tevredenheid in bedrijf, maar weigerde dienst. Een telefoontje naar Plotterwinkel deed wonderen. Geduldig en servicegericht werd na... Mijn Designjet T520 is nu bijna 5 jaar naar volle tevredenheid in bedrijf, maar weigerde dienst. Een telefoontje naar Plotterwinkel deed wonderen. Geduldig en servicegericht werd na heen-en-weerbellen en printerinspectie op afstand,
de oorzaak van het probleem gevonden. De printerkop was na 5 jaar toe aan vervanging.
Prima gratis hulp na 5 jaar! (alleen materiaal printkop, maar dat is logisch)
Printer loopt weer als een zonnetje! Reuze bedankt Plotterwinkel!

Vriendelijk en hulpvaardig.

Ik heb een plotter T520 telefonisch besteld, werd gelijk geholpen en de oude plotter kon ik ook direct inruilen.
Naast de 5 extra rollen die als actie erbij zitten ook direct int besteld.

Uitstekende service
Bestel gemak
Levertijd

Puur

Deze week is deze volgens afspraak bij ons geleverd en geconfigureerd. Vorige week bij Plotterwinkel in Uden geweest en een demonstratie van de HP Designjet T830 met scanner gekregen.
Deze week is deze volgens afspraak bij ons geleverd en geconfigureerd.
Installatie is goed verlopen en alles werkt naar tevredenheid.

Service
Komen afspraken na

Het zou fijn zijn als er ook een showroom in het midden van het land zou zijn.

Ik heb online een hp T120 gekocht, werd snel geleverd tegen een mooie prijs, vooral met het gratis papier erbij.

de oude toren

Super bedrijf!
Denk mee als er storingen zijn en lost deze dan ook op

Deskundigheid, geen doos lees mentaliteit

Ga zo door

Bernhagen

Onze eerste order bij plotterwinkel.nl is goed gelopen. Inkt stond niet op de website maar hebben we per mail bijbesteld.

Prettig contact
Snelle reactie

inkten ook op de website plaatsen

Maas Beheer BV

Designjet T120 gekocht

Prijs
Snel

Goed advies en vervolgens is de HP Designejt T830 A0 printer en scanner netjes bij ons op de zaak geconfigureerd. We hebben uitleg gekregen en de scanner is in ons netwerk toegevoegd zodat iedereen... Goed advies en vervolgens is de HP Designejt T830 A0 printer en scanner netjes bij ons op de zaak geconfigureerd. We hebben uitleg gekregen en de scanner is in ons netwerk toegevoegd zodat iedereen deze eenvoudig kan gebruiken en naar zijn eigen map kan scannen. Dit was voor ons een belangrijke vereiste. Bij een andere leverancier was dit niet mogelijk terwijl de installatiekosten daar hoger lagen. Dus goed advies en deskundig personeel.

Deskundig personeel voor de installatie
Goed advies