Riwish

Vanaf het moment van contact tot de uitvoering heb ik niets anders te zeggen dan subliem! Ik was in eerste instantie in zee gegaan met een andere partij obv prijs maar dat was alleen ellende.... Vanaf het moment van contact tot de uitvoering heb ik niets anders te zeggen dan subliem! Ik was in eerste instantie in zee gegaan met een andere partij obv prijs maar dat was alleen ellende. Pleisterbaas is welliswaar iets prijziger maar hun service en klantgerichtheid maken dit meer dan goed. Als kers op de taart hebben de heren mijn woning nog afgekit.

Peter

Super bedrijf!!! Denken mee, komen afspraken na, zijn duidelijk, luisteren. Hun planning is flexibel.

Erik de Koning

Super fijne service en hele professionele mensen. Ik ben erg blij met de wanden.

Daniel

Goed advies en oplossingsgericht meedenken en prettig contact met de verkoopafdeling.

T. van Schagen

Erg tevreden met Pleisterbaas, goed en professioneel resultaat en uitstekende communicatie!

Merel

We hebben onze nieuwbouwwoning laten voorzien van dunpleister en spuitwerk. De vakmannen hebben echt prachtig werk afgeleverd! Onze vloer was al gelegd en deze hebben ze keurig afgeplakt! Ze werken... We hebben onze nieuwbouwwoning laten voorzien van dunpleister en spuitwerk. De vakmannen hebben echt prachtig werk afgeleverd! Onze vloer was al gelegd en deze hebben ze keurig afgeplakt! Ze werken netjes en laten alles weer opgeruimd achter.

De communicatie met het bedrijf was ook super! Ik zou Pleisterbaas zeker aanraden!

Reiss

Wat een pleisterbaas !
Net werk geleverd en zeer blij met het eindresultaat.

Sam

Super blij met de pleisterbaas !!
Alles van te voren netjes afgeplakt.
Strak werk geleverd en achteraf alles weer netjes opgeruimd. Zeker een aanrader !

Jasper

Top bedrijf, snel netjes en regelen alles zelf zonder zeuren achteraf.

Marleen

Ik heb Pleisterbaas recentelijk ingeschakeld voor stuc-, dunpleister- en spuitwerkzaamheden in mijn nieuwbouw apartement in Rotterdam.

En het resultaat mag er wezen! Strak afgewerkte...

En het resultaat mag er wezen! Strak afgewerkte wanden en een mooi gestuukt plafond in de woonkamer. Vooraf lopen ze alles kritisch na om goed voorbereid te zijn op het werk. Ze hadden vooraf geadviseerd om hoekprofielen te nemen: ik ben echt blij dat ik dat advies heb gevolgd want dit maakt als je een strakke afwerking wilt, wel een groot verschil.

De stukadoors waren ondanks het vroege tijdstip en de afstand (ze kwamen helemaal uit Volendam) stipt op tijd en goed gehumeurd. Alle werkzaamheden zijn volgens de planning afgerond en ik werd netjes gebeld toen zij bijna klaar waren om alles langs te lopen.

De communicatie met het hoofdkantoor verliep ook soepel: Ze zijn goed bereikbaar en je merkt echt dat ze hart voor de zaak hebben.

Kortom, dit is een deskundige partij die het belangrijk vindt om goed werk af te leveren. Ik zou ze zeker aanraden.

In het bijzonder wil ik Sven bedanken voor de fijne samenwerking!