R. Piroe

Super tevreden met mijn aankoop bij Plaza Juwelier. Mooi horloge en de dag na mijn order geleverd.

Persoonlijke benadering, denkt met de klant mee, uitstekende service.

Piet Hogerheide

Goed contact gehad, loopt prima, krijg goed advies.

Chat mogelijkheid, makkelijk telefonisch te bereiken, snelle levering.

nee alles normaal, goed

Laura

Zeer tevreden! Op 25-09 's avonds laat bestelling geplaatst en ingesproken op antwoordapparaat omdat de tijd krap was tot de verjaardag van onze dochter. 26-09 in de ochtend werd ik teruggebeld en... Zeer tevreden! Op 25-09 's avonds laat bestelling geplaatst en ingesproken op antwoordapparaat omdat de tijd krap was tot de verjaardag van onze dochter. 26-09 in de ochtend werd ik teruggebeld en 27-09 had ik een heel mooi verjaardagskado voor onze dochter in huis! Bedankt nogmaals!

snelle reactie
mooi product
zeer vriendelijk

Peter

Tweede keer dat ik een horloge bestel omdat plaza de meest gunstige prijs had. Zeer tevreden!!

De Prijs

Positive experience

Reactie Plaza Juwelier:

Bestelling op 3 sept. verstuurd op 3 sept. de zending heeft 3 dagen in depot gelegen en is op 10 sept. afgeleverd. Oorzaak was een door de besteller niet-volledig opgegeven adres. Plaza Team.

Randy

Geweldige service! En snelle verzending en goed verpakt.

-Snelle verzending
-Goede service

Geen tips

Doet wat het beloofd

N/A

Alie

Bestelling en info betreft verzending ging goed, maar de levering kwam een week later. Jammer dat ze mij niet van te voren op de hoogte hebben gebracht. Ik moest er zelf achteraan, maar dat werd... Bestelling en info betreft verzending ging goed, maar de levering kwam een week later. Jammer dat ze mij niet van te voren op de hoogte hebben gebracht. Ik moest er zelf achteraan, maar dat werd snel opgelost en gecompenseerd. Het artikel wat was geleverd was niet wat ik had besteld. Ik heb dat gemeld, maar reactie was matig. Artikel terug gestuurd en werd ook netjes terug betaald behalve de verzendkosten. Daar moest ik zelf achteraan, maar dat werd snel opgelost.

Er werd snel actie ondernomen als je een probleem aangaf en werd daar spoedig afgehandeld. Dat deden ze netjes.

Betere info verstrekking bij bv vertraging van levering of als een product niet meer te verkrijgen is.

Reactie Plaza Juwelier:

Excuus voor het ongemak.

Altijd correcte afhandeling,snelle levering,prima horloges,heb er al verschillende besteld hier.

als het nodig is persoonlijk contact via telefoon,word er goed geholpen