Prettige ervaring . Vriendelijk en behulpzaam geholpen aan de telefoon.

Behulpzaam

Ludi Tilburgs

Ik werd zo aardig geholpen! Omdat bezorging binnen 5 dagen niet mogelijk was (omdat de fabrikant het product tijdelijk uit de productie had genomen en niet had geleverd) , werd ik vrijwel direct... Ik werd zo aardig geholpen! Omdat bezorging binnen 5 dagen niet mogelijk was (omdat de fabrikant het product tijdelijk uit de productie had genomen en niet had geleverd) , werd ik vrijwel direct hierover gebeld. Ik kreeg de keuze om eventueel mijn aankoop ongedaan te maken. (wat ik absoluut niet wilde). De exacte verzenddatum werd me een paar dagen ook nog via de mail doorgegeven. Het pakje kwam leuk ingepakt aan. Ik ben heel blij met mijn ringhorloge!

service

Gerrie Meijer

Mijn bestelling was zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Fijn dat er over een onduidelijke spelling voor inscriptie contact met mij werd opgenomen. Ik ben zeer tevreden!

Fijne benadering bij telefonisch contact!
Zeer snelle levering.

Ik kan het niet bedenken. Ik ben zeer tevreden.

A van Loon

Casio gst b200 gekocht bij dit bedrijf . Alarm geluiden zeer zacht , bijna onhoorbaar . Via chat vraag gesteld hierover . Krijg als antwoord , iedereen hoort anders. Koop hier niets meer.

Redelijke prijzen

Chat kan stuk beter .

Reactie Plaza Juwelier:

Het ging over het wel en niet horen van het signaal, geprobeerd uit te leggen dat iedereen dat anders ervaart.
Jammer dat we deze klant verliezen.
Plaza team

Jeroen Jansen

Zeer vriendelijk personeel.
Erg behulpzaam.
En gaan tot het uitersten.
Ik ben zeer tevreden over het contact.
Een uit stervend ras.

Ze schakelen alle hulp bronnen in als ze het zelf niet in huis hebben

Onverbeterbaar..............

Karim Badreddine

Zeer goede service, ben al jaren klant.
Duidelijke website en zeer goede communicatie

Zeer duidelijke website met goede informatie
Hebben producten die moeilijk te vinden zijn zoals limited editions

Niet direct

Voor de jubilarissen bestellen wij altijd bij Plaze Juwelier de horloges en dit wordt altijd correct en snel geleverd

Piet Hogerheide

Heel fijn bedrijf, ben vaker op de site en heb pas geleden twee producten gekocht.

Kan chatten, ze nemen snel contact met je op, makkelijk telefonisch te bereiken.

Geen.

Diya Fahs

Excellent service.
John is polite and professional
Thank you
Uitstekende service.
John is beleefd en professioneel
Dank je

Excellent service. Professional! Quality products
Uitstekende service. Professional! Kwaliteitsprodukten

Snelle service en scherpe prijzen👍🏻