Joyce Ouwerkerk

Een waardevolle training met aandacht voor de individuele deelnemer.

Harold Koster

Zeer positief

Johannes

En ik neem mee…….
dat ik dolgraag toe wil geven aan m’n verlangen om m’n energie en kracht te laten stromen en te voelen, door die ‘stappen’ naar voren te zetten.
Vanaf morgen zal ik het...
En ik neem mee…….
Vanaf morgen zal ik het met koud water naspoelen consequenter en grondiger doen, net als die gymoefeningen.
En dit is nog maar het begin!

Johannes

Deze training gaf me de ruimte om aan mijn persoonlijke groeivraag tegemoet te komen. Dat betekende dat het soms niet makkelijk, verdrietig en pijnlijk voelde, maar dit was voor mij nodig om verder... Deze training gaf me de ruimte om aan mijn persoonlijke groeivraag tegemoet te komen. Dat betekende dat het soms niet makkelijk, verdrietig en pijnlijk voelde, maar dit was voor mij nodig om verder te groeien. Wat ik vooral meeneem uit deze training is nog meer bewustwording van de keuze die je hebt om een rol in te nemen: volwassene of kind? Slachtoffer of helper? De trainer, Evelien, nam onze groep van zes personen mee op een driedaagse reis door de TA en NLP en deed dit op energieke en zorgzame wijze. Zij zorgde voor een veilige setting waarbinnen ieder de ruimte werd gegeven om te kunnen werken aan zijn of haar leerdoel.

Maaike

Ik heb bij Plata heel veel geleerd en 'mijn rugzakje' wat leger gemaakt waardoor ik nu steviger en zelfbewust in het leven sta. Dank aan de trainers die zagen wat er nodig was!

Judith

Al voor de tweede keer een training gevolgd bij Plata, naar volle tevredenheid!
Yvonne heeft veel kennis en wist dit op een erg goede wijze over te brengen.

De thema-avond 'Angst voor confrontatie' voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen; ik had meer hands-on en praktische handvatten verwacht. Het aangebodene was voor mij bekend terrein; ik had me... De thema-avond 'Angst voor confrontatie' voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen; ik had meer hands-on en praktische handvatten verwacht. Het aangebodene was voor mij bekend terrein; ik had me niet gerealiseerd dat er vooral ingezet werd op mensen die nog niet op de hoogte zijn van NLP, TA en systemisch werk.

Judith Ruijs

Ik vind de trainers van Plata Opleidingen zeer integer trainen en deelnemers bewust te maken van hun eigen levensthema’s. Ze bieden een veilige omgeving om te leren met eigen thema’s en... Ik vind de trainers van Plata Opleidingen zeer integer trainen en deelnemers bewust te maken van hun eigen levensthema’s. Ze bieden een veilige omgeving om te leren met eigen thema’s en coachvaardigheden te ontwikkelen.

Goede trainers
Veilige leeromgeving
Zeer tevreden.

Marianne

De opleiding practitioner NLP, TA en systemisch werken hier gedaan. Mooie dingen geleerd onder deskundige begeleiding.