Praktijk voor Psychologische Zorg Den Haag

Uitstekende ervaring!

i. Janneman

Goede ervaring, straalt vertrouwen uit.

Carme Almarza

Ik vond het een hele fijne avond. Ik heb eruitgehaald wat ik wilde, hoe de routekaarten concreet te gebruiken, individueel en in een groep. Ik kan nu de tool gebruiken voor mijn cliënten,... Ik vond het een hele fijne avond. Ik heb eruitgehaald wat ik wilde, hoe de routekaarten concreet te gebruiken, individueel en in een groep. Ik kan nu de tool gebruiken voor mijn cliënten, dankjewel.
Inhoudelijk werd de matrix net even anders uitgelegd dan bij de les strategisch coachen van de Master. Er was even verwarrend voor mij. Dit is besproken en verduidelijkt.

Neemleiding

Gevoel van thuiskomen.

Rina

Afgelopen zaterdag (5 september) een workshop "NLP in een notendop" mogen meemaken. Mijn inzet voor die dag was kijken, proeven en ontdekken wat NLP inhoudt en wat het vooral voor mij persoonlijk... Afgelopen zaterdag (5 september) een workshop "NLP in een notendop" mogen meemaken. Mijn inzet voor die dag was kijken, proeven en ontdekken wat NLP inhoudt en wat het vooral voor mij persoonlijk zou kunnen betekenen. Een eye-opener op een aantal vlakken in mijn leven. Mijn dank aan deelnemer Martijn die zich openstelde in zijn case naar mij en vooral de dank aan Anne die ons hierdoor heen hielp. En last but zeker not least wat ben ik dankbaar dat ik bij Willem in de groep terecht ben gekomen. Wat een mooi mens is dit. Ik hoop in de toekomst zeker nog vaker bij jullie te kunnen komen. De sfeer van het gebouw, de persoonlijke aandacht die je krijgt. Alles voelde goed.

Martijn

Afgelopen zaterdag deelgenomen aan "NLP in een notendop". Een ware eye-opener en het heeft me vooral door de oefening tussendoor echt veel meer gebracht dan ik van te voren had gedacht. Een meer dan... Afgelopen zaterdag deelgenomen aan "NLP in een notendop". Een ware eye-opener en het heeft me vooral door de oefening tussendoor echt veel meer gebracht dan ik van te voren had gedacht. Een meer dan waardevolle kennismaking om mee te beginnen en over na te denken wat nu verder te gaan doen.

S.F.

Breed, doordacht en op elkaar afgestemd aanbod.

/ Gerdien Zwaan / Piencare

In zo’n korte kennismakingstraining van een paar uur al veel inzichten gekregen, dat proeft naar meer ?

Joyce Ouwerkerk

Een waardevolle training met aandacht voor de individuele deelnemer.

Harold Koster

Zeer positief