J. Stuut

Overwegend positief. Zeer kundige leiding. Mooie opdrachten. Respectvol. Mooie locatie (Zwolle).

Ron van Meel

De TA-knop is aangezet en gaat niet meer uit. Ik heb genoten van de stof, van de voortreffelijke trainers, heldere uitleg, van het mooie gebouw, van de medestudenten, de opdrachten en de lekkere... De TA-knop is aangezet en gaat niet meer uit. Ik heb genoten van de stof, van de voortreffelijke trainers, heldere uitleg, van het mooie gebouw, van de medestudenten, de opdrachten en de lekkere lunches.
Wel tijdig de 'readers' toesturen, niet een week van te voren. Feedback in de groep hoe de intervisie verlopen is of even per groepje een half uurtje evaluatie met een trainer, daar komen dan vast weer tips uit.
Dank je wel en tot de volgende keer!

Dit was mijn eerste ervaring met Plata en dat is goed bevallen

Heel prettig!

Bert

Via Plata heb ik geleerd over de methode TA voor leraren. Heb geleerd over mezelf, wat mij nieuwe inzichten bood voor werk en privé. De cursusleiders wisten een sfeer te scheppen waarin veiligheid... Via Plata heb ik geleerd over de methode TA voor leraren. Heb geleerd over mezelf, wat mij nieuwe inzichten bood voor werk en privé. De cursusleiders wisten een sfeer te scheppen waarin veiligheid en vertrouwdheid tussen de cursisten kon groeien.
Daarvoor ben ik ze zeer dankbaar.

punten van aandacht: De locatie was niet optimaal en ook de catering was soms wisselend.
Zelf vind ik het prettig om van te voren te weten of een cursusleider wel of niet aanwezig is.
Ik vind het lastig te zeggen , maar ik merkte bij mezelf en medecursisten verschil tussen de verschillende trainers in diverse kwaliteiten. Communiceer van te voren aan de groep over eventuele deze eventuele (als mijn observatie juist u is!) verschillen.
Daarnaast zou ik het helemaal niet gebruiken van digitale middelen nog eens overwegen.

Bij het afscheid zagen we nog een filmpje over Plata. Wanneer ik dat filmpje van te voren had gezien had ik me niet aangemeld. Ik vind niet dat je zo achteloos met de ellenbogen in een vensterbank mensen kunt toespreken. Ik corrigeer leerlingen op zo'n houding bij presenteren. Ik voel me door zo'n presentatie niet respectvol benaderd.

Els

Ik heb de opleiding TA gevolgd bij Plata. Ik heb het als erg prettig ervaren dat één van de cursusleiders voorafgaand aan de cursus contact met de cursisten op nam. De opleiding zelf heeft mijn... Ik heb de opleiding TA gevolgd bij Plata. Ik heb het als erg prettig ervaren dat één van de cursusleiders voorafgaand aan de cursus contact met de cursisten op nam. De opleiding zelf heeft mijn persoonlijke ontwikkeling een enorme boost gegeven. Heb het geheel, de opleiding, het contact met nieuwe mensen, mijn persoonlijke ontwikkeling als een écht cadeautje ervaren.

De cursus NLP-TA gegeven door Yvonne Rill, werd door haar aanstekelijke enthousiasme een ware beleving en is door mij als inspirerend, vakkundige en leerzaam ervaren.
De ontvangst was warm, de...
De ontvangst was warm, de voorzieningen goed (koffie-thee-koekjes).

Een hele prettige, leerzame ervaring met Plata na het volgen van een driedaagse training NLP en TA.
Een mooie omgeving, fijne mensen die je ontvangen en de training geven. Het gaf mij een goed gevoel deze training bij Plata te volgen.

Ik heb genoten van de opleiding en veel geleerd. Beide trainers vond ik inhoudelijk deskundig en didactisch sterk.

Marianne Asselman

Ik heb voor deze training gekozen omdat ik mij wil gaan richten op het coachen van leerkrachten en startende directeuren basisonderwijs.
Het werken met karakterstructuren en...

Het werken met karakterstructuren en opstellingenwerk heeft mij veel inzicht gegeven in karakterstructuren van anderen en mijzelf.
De trainers spelen in op dat wat er speelt in de groep. De veiligheid wordt goed gewaarborgd. De training heeft mij veel gebracht en ga de nieuwe inzichten toepassen in mijn werk.
Een aanrader is ook het boek Spiegelingen van Willem de Bondt