Ik heb de practitioner NLP twee jaar geleden bij jullie afgerond

Marijke den Boer

Prima bedrijf, goed locatie

Wat direct opvalt is de persoonlijke benadering en sfeer die zowel het pand als de medewerkers uitstralen. Geen massale 'leerfabriek' maar een ontspannen omgeving.
Ook was er ruimte en...
Ook was er ruimte en aandacht voor vragen. Veel opgestoken van de opleiding en docent Rob, ook leuke interactie met medecursisten.

W. Eskes

Ik vond de training zeer afwisselend en bijzonder leerzaam. De trainer (Rob) vind ik deskundig. De prijs - kwaliteit verhouding vind ik heel goed! De eerste trainingsdag keek ik er wat vreemd van op... Ik vond de training zeer afwisselend en bijzonder leerzaam. De trainer (Rob) vind ik deskundig. De prijs - kwaliteit verhouding vind ik heel goed! De eerste trainingsdag keek ik er wat vreemd van op dat er geen lunch inbegrepen was, maar in de omgeving van Plata is voldoende gelegenheid om te lunchen. Wijs van Plata dat zij zich bezighouden met hun core business!

Ingeborg Bijdevaate

Ik heb deze opleiding als zeer nutteloos ervaren. Helaas was mij vertelt dat ik een training zou gaan volgen om in te kunnen springen op beter feedback geven en een duidelijkere communicatie. Ik heb deze opleiding als zeer nutteloos ervaren. Helaas was mij vertelt dat ik een training zou gaan volgen om in te kunnen springen op beter feedback geven en een duidelijkere communicatie.

Helaas was dit niet het geval. Deze training is leuk voor als je langer met mensen kan communiceren door ze te kunnen lezen. De dingen die verteld zijn zijn niet bruikbaar bij adhok situaties en in mijn geval dus nutteloos.

Ik ben gebleven in de hoop toch nog iets op te kunnen steken in de laatste dagen, de eerste dag was meer een therapie sessie.

Mooie training met fijne mede cursisten en een fantastische trainer! Ik heb veel van opgestoken. Bedankt!

Bram Sonneveld

Mijn ervaringen zijn positief!De cursus zat goed in elkaar en werd op een prettige manier gegeven

Professioneel en educatief

Het is leerzaam en nuttig geweest. Het heeft mij meer inzicht gegeven in bepaalde situaties, oefeningen waren geweldig.

Dorien van Doeveren

Plata is toegankelijk en heeft experts in dienst die kennis van zaken hebben. De trainers kijken vanuit het programma ook naar de behoefte van de groep/cursist. Dit maakt dat je als cursist gezien... Plata is toegankelijk en heeft experts in dienst die kennis van zaken hebben. De trainers kijken vanuit het programma ook naar de behoefte van de groep/cursist. Dit maakt dat je als cursist gezien wordt.
Een verbeterpunt is de communicatie van- en versturen van het lesmateriaal. Dit verliep tijdens mijn training wat chaotisch en was niet helemaal duidelijk.