De thema-avond 'Angst voor confrontatie' voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen; ik had meer hands-on en praktische handvatten verwacht. Het aangebodene was voor mij bekend terrein; ik had me... De thema-avond 'Angst voor confrontatie' voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen; ik had meer hands-on en praktische handvatten verwacht. Het aangebodene was voor mij bekend terrein; ik had me niet gerealiseerd dat er vooral ingezet werd op mensen die nog niet op de hoogte zijn van NLP, TA en systemisch werk.

Judith Ruijs

Ik vind de trainers van Plata Opleidingen zeer integer trainen en deelnemers bewust te maken van hun eigen levensthema’s. Ze bieden een veilige omgeving om te leren met eigen thema’s en... Ik vind de trainers van Plata Opleidingen zeer integer trainen en deelnemers bewust te maken van hun eigen levensthema’s. Ze bieden een veilige omgeving om te leren met eigen thema’s en coachvaardigheden te ontwikkelen.

Goede trainers
Veilige leeromgeving
Zeer tevreden.

Marianne

De opleiding practitioner NLP, TA en systemisch werken hier gedaan. Mooie dingen geleerd onder deskundige begeleiding.

Ik heb bij Plata Opleidingen een mooi opleidingstraject achter de rug. Plata biedt een veilige en plezierige omgeving aan waar ik een jaar lang aan mijn persoonlijke ontwikkeling heb kunnen werken.

Fijne trainers, leuke groep, goede opzet van de cursus. Kortom tevreden.

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik hier NLP opleiding gevolgd en ik heb er nog steeds geregeld profijt van. Dat kan je van de meeste trainingen niet zeggen. Prettige docenten, fijne omgeving en vooral... Ongeveer 3 jaar geleden heb ik hier NLP opleiding gevolgd en ik heb er nog steeds geregeld profijt van. Dat kan je van de meeste trainingen niet zeggen. Prettige docenten, fijne omgeving en vooral erg leerzaam.

Monique Hopman

Ik heb de training 'Veranderen met Transactionele Analyse' mogen volgen bij Plata. Van organisatie tot inhoud en facilitair is alles tot in de puntjes geregeld. Daarnaast de niet minst belangrijke... Ik heb de training 'Veranderen met Transactionele Analyse' mogen volgen bij Plata. Van organisatie tot inhoud en facilitair is alles tot in de puntjes geregeld. Daarnaast de niet minst belangrijke is er écht oog voor iedere deelnemer!

Vriendelijke docenten. Professioneel

Prettige leeromgeving waar voldoende ruimte is voor persoonlijke leerdoelen.