Rina

Afgelopen zaterdag (5 september) een workshop "NLP in een notendop" mogen meemaken. Mijn inzet voor die dag was kijken, proeven en ontdekken wat NLP inhoudt en wat het vooral voor mij persoonlijk... Afgelopen zaterdag (5 september) een workshop "NLP in een notendop" mogen meemaken. Mijn inzet voor die dag was kijken, proeven en ontdekken wat NLP inhoudt en wat het vooral voor mij persoonlijk zou kunnen betekenen. Een eye-opener op een aantal vlakken in mijn leven. Mijn dank aan deelnemer Martijn die zich openstelde in zijn case naar mij en vooral de dank aan Anne die ons hierdoor heen hielp. En last but zeker not least wat ben ik dankbaar dat ik bij Willem in de groep terecht ben gekomen. Wat een mooi mens is dit. Ik hoop in de toekomst zeker nog vaker bij jullie te kunnen komen. De sfeer van het gebouw, de persoonlijke aandacht die je krijgt. Alles voelde goed.

Martijn

Afgelopen zaterdag deelgenomen aan "NLP in een notendop". Een ware eye-opener en het heeft me vooral door de oefening tussendoor echt veel meer gebracht dan ik van te voren had gedacht. Een meer dan... Afgelopen zaterdag deelgenomen aan "NLP in een notendop". Een ware eye-opener en het heeft me vooral door de oefening tussendoor echt veel meer gebracht dan ik van te voren had gedacht. Een meer dan waardevolle kennismaking om mee te beginnen en over na te denken wat nu verder te gaan doen.

S.F.

Breed, doordacht en op elkaar afgestemd aanbod.

/ Gerdien Zwaan / Piencare

In zo’n korte kennismakingstraining van een paar uur al veel inzichten gekregen, dat proeft naar meer ?

Joyce Ouwerkerk

Een waardevolle training met aandacht voor de individuele deelnemer.

Harold Koster

Zeer positief

Johannes

En ik neem mee…….
dat ik dolgraag toe wil geven aan m’n verlangen om m’n energie en kracht te laten stromen en te voelen, door die ‘stappen’ naar voren te zetten.
Vanaf morgen zal ik het...
En ik neem mee…….
Vanaf morgen zal ik het met koud water naspoelen consequenter en grondiger doen, net als die gymoefeningen.
En dit is nog maar het begin!

Johannes

Deze training gaf me de ruimte om aan mijn persoonlijke groeivraag tegemoet te komen. Dat betekende dat het soms niet makkelijk, verdrietig en pijnlijk voelde, maar dit was voor mij nodig om verder... Deze training gaf me de ruimte om aan mijn persoonlijke groeivraag tegemoet te komen. Dat betekende dat het soms niet makkelijk, verdrietig en pijnlijk voelde, maar dit was voor mij nodig om verder te groeien. Wat ik vooral meeneem uit deze training is nog meer bewustwording van de keuze die je hebt om een rol in te nemen: volwassene of kind? Slachtoffer of helper? De trainer, Evelien, nam onze groep van zes personen mee op een driedaagse reis door de TA en NLP en deed dit op energieke en zorgzame wijze. Zij zorgde voor een veilige setting waarbinnen ieder de ruimte werd gegeven om te kunnen werken aan zijn of haar leerdoel.

Maaike

Ik heb bij Plata heel veel geleerd en 'mijn rugzakje' wat leger gemaakt waardoor ik nu steviger en zelfbewust in het leven sta. Dank aan de trainers die zagen wat er nodig was!

Judith

Al voor de tweede keer een training gevolgd bij Plata, naar volle tevredenheid!
Yvonne heeft veel kennis en wist dit op een erg goede wijze over te brengen.