René

Ik heb door de kennis van NLP, TA en Systemisch werk handvatten verkregen waarvan ik hoopte dat ze zouden bestaan.
Deze handvatten/inzichten hebben mij als persoon en dus ook als directeur van een school enorm geholpen.
De opgedane kennis zou ik iedereen gunnen. Het leidt tot veel meer ‘gereedschap ik het koffertje’. Daarmee zouden mensen milder/begripvoller voor zichzelf en voor anderen kunnen zijn.
Dat is wat we in deze wereld nodig hebben. Hoe mooi is dat!
Plata opleiders bedankt dat jullie er zijn!

Anne van Dijk

Het voelt voor mij als een veilige haven, waar je altijd welkom bent.

Wim

Ik blijf PLATA bijzonder vinden en ik kom mezelf telkens weer even opfrissen. Ik heb veel geleerd. Ik heb twee wensen besproken in mijn opleiding. De eerste is 10 jaar geleden in vervulling gekomen.... Ik blijf PLATA bijzonder vinden en ik kom mezelf telkens weer even opfrissen. Ik heb veel geleerd. Ik heb twee wensen besproken in mijn opleiding. De eerste is 10 jaar geleden in vervulling gekomen. Voor de tweede staan mijn schoenen al klaar.
Ik zie jullie de volgende keer weer...!!!

Malty Moments

Fijn en deskundig

Cl. de la Morinière

Integer, diepgaand, adaptatief, enorm dienstbaar voor de mensen die de cursussen en opleidingen volgen. heel zichtbaar \voelbaar in deze woelige tijden!

Auke Planjer

Positief, grondig, persoonlijk, betrokken, warm

Praktijk voor Psychologische Zorg Den Haag

Uitstekende ervaring!

i. Janneman

Goede ervaring, straalt vertrouwen uit.

Carme Almarza

Ik vond het een hele fijne avond. Ik heb eruitgehaald wat ik wilde, hoe de routekaarten concreet te gebruiken, individueel en in een groep. Ik kan nu de tool gebruiken voor mijn cliënten,... Ik vond het een hele fijne avond. Ik heb eruitgehaald wat ik wilde, hoe de routekaarten concreet te gebruiken, individueel en in een groep. Ik kan nu de tool gebruiken voor mijn cliënten, dankjewel.
Inhoudelijk werd de matrix net even anders uitgelegd dan bij de les strategisch coachen van de Master. Er was even verwarrend voor mij. Dit is besproken en verduidelijkt.

Neemleiding

Gevoel van thuiskomen.