Kwaliteit technische functionaliteiten
Inhoud programma Plantenkennis
Kwaliteit plantenfoto's
7.6/10

Beplantingsbureau Jan de With

Ik werk nu ruim een jaar als professional met het programma naar grote tevredenheid. Het programma bied zeer uitgebreide selectiemogelijkheden en plantinformatie is naar eigen inzicht te wijzigen of... Ik werk nu ruim een jaar als professional met het programma naar grote tevredenheid. Het programma bied zeer uitgebreide selectiemogelijkheden en plantinformatie is naar eigen inzicht te wijzigen of aan te vullen. Het werkt super praktisch en simpel. Er zijn zeer veel varianten te maken van plantlijsten, plantenboeken en overzichten. Voor mij een must omdat ik hiermee klantgericht kan werken. Ik heb dit bij geen enkele andere leverancier kunnen vinden. Met recht het meest uitgebreide plantprogramma wat er op dit moment voor handen is in Nederland denk ik. Het programma is betrouwbaar en kent nauwelijks storingen. Ook de service is perfect. Renee reageert altijd snel op mijn vragen en geeft duidelijke oplossingen. Kortom een topproduct voor een alleszins redelijke prijs.

groen Adviesburo Hoff

Snelle reactie op vragen en of problemen

Marieke Harbers

Je kunt handig selecties maken.

Petra van Dorp

Ik ben helemaal blij met de huidige versie van het programma Plantenkennis, vooral nadat mijn verzoek om meerdere kolommen zichtbaar te maken in het hoofdmenu gerealiseerd is. René luistert naar... Ik ben helemaal blij met de huidige versie van het programma Plantenkennis, vooral nadat mijn verzoek om meerdere kolommen zichtbaar te maken in het hoofdmenu gerealiseerd is. René luistert naar zijn klanten en daar waar hij het op kan lossen neemt hij meteen actie. Het is goed te merken dat René vanuit een hoveniersgedachte het programma heeft gemaakt.
Hij is daar naast zeer klantvriendelijk.

janvlemmix MOOIETUINEN

Tot nu prima...er zijn verbeteringen door te voeren m.i., ik ben er echter niet aan toe gekomen deze an te kaarten.

Archituin

Prettig contact, snelle reaktie op vragen.Goede uitleg bij lesdag.

Tuinontwerpburo Adje Hennissen

Heel blij met Rene, hij helpt altijd !!
gr Adje

Martien van Dam

Correcte introductie, goede voorlichting en instructie middag. Bereikbaarheid via mail = goed en reactie binnen 24 u.

Natuur bij huis

Prettig en snel telefonisch contact. Maar het programma laat te wensen over.
Het programma heeft wel veel potentie, zeker in vergelijk met wat er zoal op dit gebied wordt aangeboden.