Levering
Communicatie

BiosUrna

Zoals altijd weer een mooie jonge plant due gaat uitgroeien tot een mooie duurzame herinnering.

G.

Mooie frisse planten, met een goede kluit. Netjes en met zorg verpakt, zijn ze goed aangekomen op bestemming. Snelle levering. Top!

Bart

2 plantjes waren erg beschadigd.

MtR

Uitstekende prijs/kwaliteit, snel geleverd en goede service.

Evelyn

Slecht bereikbaar, maar daarna goede service

Elly Clabbers

Contact, bestelling en levering - alles uitstekend. De zorgvuldige, milieuvriendelijke verpakking was een verrassing, en de kwaliteit van de planten geweldig. Van de 30 plantjes was slechts van twee... Contact, bestelling en levering - alles uitstekend. De zorgvuldige, milieuvriendelijke verpakking was een verrassing, en de kwaliteit van de planten geweldig. Van de 30 plantjes was slechts van twee exemplaren één takje afgebroken, de rest was ongeschonden. Met het stro heb ik een vriend blij kunnen maken, die er in de winter zijn aardbeienplantjes mee gaat bedekken. Voor mij geen andere leverancier van planten meer dan Plantbezorgd.

Tineke Breeuwsma

Plantengeleverd in dozen.Kwamen er wel wat aangedaan uit.Als het goed is komt het in orde met de planten ,er is aanplant garantie dus dat is geruststellend.

Henk Klaassen

Mooie grote plant. Raakte onderweg zoek, maar ik kreeg direct een nieuwe toegestuurd.

Hetty Peters

De planten die besteld zijn waren snel geleverd in een bedje van stro. Hierdoor waren ze niet beschadigd. De planten hadden al een mooi formaat. Het is nu aan mij om water te geven en te wachten dat... De planten die besteld zijn waren snel geleverd in een bedje van stro. Hierdoor waren ze niet beschadigd. De planten hadden al een mooi formaat. Het is nu aan mij om water te geven en te wachten dat ze gaan bloeien. Wat wel jammer was, wasdag een plant eerder niet leverbaar was en je kon aangeven wanneer deze weer beschikbaar is. Dat had ik gedaan alleen heb ik daar geen bericht van gehad. Gelukkig kijk ik regelmatig en was dus nu wel op tijd

Math.

Zeker aan te bevelen, bij twijfel word je gebeld.
Mooie gezonde planten en ecologisch verpakt
Super dus