Fem Financial Services

Snel bereikbaar en verder een fijne software

Tom Speijer - KVK

Plannen.nl is voor ons een uitstekende tool om gesprekken met ondernemers te plannen. Klantvriendelijk en makkelijk in gebruik voor ons. Hulp bij in gebruik name/implementatie vanuit het bedrijf is... Plannen.nl is voor ons een uitstekende tool om gesprekken met ondernemers te plannen. Klantvriendelijk en makkelijk in gebruik voor ons. Hulp bij in gebruik name/implementatie vanuit het bedrijf is zeer prettig.

ROCKes styling en advies

Top! Helder, duidelijk, goed, vriendelijke.

De Vlekkenkoning®

Super!

Nadia van OK Plant

Top!

Simone Voort Photography

Superfijn platform om mee te werken. Backoffice is ook echt top! Goed bereikbaar, zowel telefoninsch als per mail!

Isendoorn College

Plannen en uitnodigen vanuit een school is niet altijd eenvoudig. De medewerkers van Plannen.nl kijken mee, stellen voor en lossen op. Zo hebben we voor het bezoek aan de school met diverse... Plannen en uitnodigen vanuit een school is niet altijd eenvoudig. De medewerkers van Plannen.nl kijken mee, stellen voor en lossen op. Zo hebben we voor het bezoek aan de school met diverse keuzemogelijkheden al meerdere keren ouders en (aanstaande) leerlingen huiswaarts zien keren.

Naomi Sunegretic

Fijn contact, en punten worden snel opgepakt, blij mee!

VMK Kozijnen

Lang opzoek geweest naar software als plannen.nl voor mensen in de buitendienst zodat mensen online een advies gesprek kunnen inplannen. de suppurt van plannen is vriendelijk en snel ze helpen... Lang opzoek geweest naar software als plannen.nl voor mensen in de buitendienst zodat mensen online een advies gesprek kunnen inplannen. de suppurt van plannen is vriendelijk en snel ze helpen vakkundige en staan open voor nieuwe ideeen .

x

Goede ervaring met Plannen.nl, de customer service reageert snel en adequaat waardoor wij als bedrijf met bepaalde wensen kundig geholpen zijn.