J.speelman

Bijzonder prettig

PdV

Goede reparatie aan huis voor 30 jaar oude kast

Verheem

Goede en betrouwbare meubel zaak

Verdrietig

Teleurstellend, verkeerde informatie gekregen, meubels gekocht, na 1 dag telefoontje dat de pootjes onder bank meerprijs waren, oké, na een week mail welke kussens ik wilde?!, ik was verward en...

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte mevrouw,

We betreuren het feit dat u geen volledige informatie heeft ontvangen bij de aankoop van uw bank. We hebben hiervoor reeds onze excuses aangeboden en u nog een uitzonderlijk nieuw prijsvoorstel gedaan. Jammer genoeg hebben we hiermee uw onvrede niet kunnen weghalen.
Het spijt ons dat uw ervaring met Plaisier Interieur niet vlekkeloos verliep. We hopen dat u wel aan de fauteuil en het kleed vele jaren plezier zult beleven.

Thomas van Vianen
Plaisier Interieur

T.Bakker

Mooie showroom, deskundige voorlichting

J. Wolda

Onlangs zowel een eettafel als een salontafel bij Plaisier gekocht. Hiertoe 2 bezoeken afgelegd. Contact verliep via 1 interieuradviseur.

K

Snel, prettig, duidelijk, goede, meedenkende montage

Ik was op zoek naar banken van DeSede en ben door zoeken op internet naar Plaisier gegaan. Daar werd ik vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Ik ben prima geholpen en goed voorgelicht. De...

Marianne Bonardt

5 maart bank gekocht€3403 bank zit vol kreukels is lelijk, 15 maart brief vanPl. Gehad foto's naar Gelderland gestuurd zou binnen 1 week bericht krijgen nooit iets gehoord.

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte mevrouw,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met uw bestelling en dat u niet tijdig reactie heeft ontvangen.
Inmiddels heeft onze afdeling service u uitgebreid in de showroom gesproken.
Zij gaan hun best doen zorg te dragen voor een passende oplossing.

Thomas van Vianen
Plaisier Interieur

De roosjes

Heel prettig, erwodt tijd voor je genomen en goede voorlichting