van Russen Groen

We zijn drie keer in de winkel geweest. Aanvankelijk voor de aanschaf van een leolux Carruzo. Uiteindelijk hebben we een relaxstoel van Jori, een bank, een sidetable en drie lampen gekocht. We zijn... We zijn drie keer in de winkel geweest. Aanvankelijk voor de aanschaf van een leolux Carruzo. Uiteindelijk hebben we een relaxstoel van Jori, een bank, een sidetable en drie lampen gekocht. We zijn daarbij geholpen door Dimitri.
Dat was zeer plezierig. Dimitri heeft tekeningen voor ons gemaakt en hij is voor de afstemming van de kleuren bij ons thuis geweest. Top!

Jvanleer

Tevreden

Theo Kocken

Goed product goede service

C. Van Gent

Ondanks de Covid lockdown, goed geholpen.

HOeZO-fd

Top

Ga van mil

Snelle reactie in eerste instantie. De uiteindelijke afhandeling was toch minder vlot

M.Molenaar-Cup

Prima, erg beleefde, vriendelijke en hardwerkende mannen hebben de vloerbedekking gelegd.

Roel en Ria Vreeburg Waspik

Perfect,een zeer persoonlijke benadering, alle tijd ,meedenken als je in t proces gaat veranderen, steeds teruggebeld worden! Ook de bezorgers zijn vakmensen met respect voor je interieur en erg... Perfect,een zeer persoonlijke benadering, alle tijd ,meedenken als je in t proces gaat veranderen, steeds teruggebeld worden! Ook de bezorgers zijn vakmensen met respect voor je interieur en erg aardig. En natuurlijk ook de collectie, maar het grote onderscheid zit volgens ons in jullie zorgvuldigheid !

Familie Wiersma,Oeverpad, Amsterdam

Schitterende collectie, vriendelijke bediening, correcte aflevering en uitstekende aftersales.

Jose Jacobs

Mooie collectie, erg aardige verkoper maar bijzonder trage levering.

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend dat de levering niet zo snel is als gehoopt. Onze leveranciers doen er alles aan om de producten zo snel mogelijk bij ons af te leveren. Helaas zijn de levertijden i.v.m. corona langer dan normaal. Wij hopen op uw begrip en wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop!
Thomas van Vianen
Plaisier Interieur