J. Heeres

Ruime keuzes voor het te kopen product

J.H. Smit

Wij komen al sinds 1985 bij Plaisier, en sinsdien komen wij hier met een zekere regelmaat terug, wat ooit nieuw gekocht is, is ook alweer eens vervangen. Wij zijn dus wel een beetje gehecht aan... Wij komen al sinds 1985 bij Plaisier, en sinsdien komen wij hier met een zekere regelmaat terug, wat ooit nieuw gekocht is, is ook alweer eens vervangen. Wij zijn dus wel een beetje gehecht aan Plaisier.

Frank Italiaander

Ik reisde naar Ridderkerk om de Flinttafel in het echt te bekijken en wellicht ook te bestellen. Toen ik hem in de winkel vond, ging ik erbij zitten om hem goed te bekijken.
Dimitri kwam naast...
Dimitri kwam naast me zitten en ik vertelde hem over mijn plannen. Toen wandelden we naar zijn bureau en vulde hij mijn plan verder in. Heel fijn als een deskundige over je schouder mee kijkt.
Qua sfeer en kleurcombinaties kwam hij met dingen waar ik zelf nooit aan had gedacht. Erg blij mee.
Investeren in woongenot rendeert iedere dag opnieuw!

John Leijmans

Plezierig

Verkouter

Prettig

Dekker

Prettig en attent personeel!

Stouten

Nvt

Plezierig succesvol.

Prins

Prettige zaak met mooie meubelen

M. van Woerkom

Prettig en deskundig advies ervaren