Cor Monster

Mijn vrouw en ik werden prima geholpen bij de aankoop

Jeroen en Silje Timmermans

Wij waren op zoek naar bureaustoelen van Eames en hebben deze gevonden in jullie prachtige winkel. De twee stoelen die wij bestelde werden snel geleverd (en de aflevering was precies op het... Wij waren op zoek naar bureaustoelen van Eames en hebben deze gevonden in jullie prachtige winkel. De twee stoelen die wij bestelde werden snel geleverd (en de aflevering was precies op het afgesproken tijdstip).

Nelleke Slager

Prettig, de winkel is een aanwinst voor de buurt, de mensen zijn erg vriendelijk

Paul en Lia Maciag

Wij zijn al 38 jaar tevreden klanten bij Plaisier Interieur.
Wij zijn al 38 jaar tevreden klanten bij Plaisier Interieur.
Het is altijd heel prettig zaken doen. Deze keer nieuwe gordijnen gekocht en ze hangen perfect, prima van maat, kleur en kwaliteit.
Fijn geholpen door Bep.

Annabelle

Kopen vloerkleed

Bas en Marja Sintemaartensdijk

Wij hebben onze nieuwe woning met hulp van de zeer vakkundige Bonita ingericht: woonkamer, slaapkamer en hal. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren!

H. van der Pols

Klantvriendelijk en persoonlijke aandacht

C.M.T. Jansen

Plezierig geholpen door vriendelijk personeel
mooie winkel met mooie meubelen

P.H. Bouwman

Mooie fauteuil gekocht, goed en deskundig geadviseerd, ruime zaak, zodat er veel keus is. Goede service, communicatie en levering.

J. Heeres

Ruime keuzes voor het te kopen product