Mevrouw R. Meeder

Ontvangst in de zaak aan de Mariniersweg was bijzonder plezierig. Robert heel geduldig bij mijn weifelend gedrag. En prima kleuradvies, rode Gispen stoel past heel mooi bij mijn vloerkleed en vooral... Ontvangst in de zaak aan de Mariniersweg was bijzonder plezierig. Robert heel geduldig bij mijn weifelend gedrag. En prima kleuradvies, rode Gispen stoel past heel mooi bij mijn vloerkleed en vooral bij de donkerpaarse Gelderland bank waar ik al jaren een stoel bij zocht.

G.J.KOLET

Prettige winkel.

Mike

De bank staat in mijn woonkamer maar gebruiken doen wij hem helaas niet.

Reactie Plaisier Interieur:

Beste Mike,
Beste Mike,
Dat is vervelend te horen. Graag komen we in contact met u om meer te weten waarom u uw bank niet gebruikt. Zou u contact op willen nemen met ons via service@plaisierinterieur.nl of 0180-423500? U bent natuurlijk ook altijd van harte welkom in onze winkel.
Plaisier Interieur
afdeling service

privé persoon

Positief

fam. Groeneweg-Hoogeveen

Prettig contact en goed advies

Jalink

Vriendelijk en deskundig personeel

A.Vink

Plezierig en gastvrij

Corry

Vlotte service bij verkoop en levering

M.P. Houweling

Advies en aankoop uitstekend, daarna eerst volgens afspraak en daarna diverse berichten rondom aflevering; rommelig maar uiteindelijk alles goed gekomen