Alfred

Prettig geholpen in de winkel en vriendelijke bezorgers

Engelsman

Zeer goed geholpen bij de keuze van onze meubels, het afleveren was zeer deskundig en er werd over alles meegedacht. De service is uitstekend

Edwin Schalk

Deskundige en prettige begeleiding

W van Stigt

De reparatie binnen de garantie bleek toch niet onder de garantie te vallen. Toen is ("uit coulance") tegen een behoorlijk bedrag een reparatie in het vooruitzicht gesteld. Die reparatie (half... De reparatie binnen de garantie bleek toch niet onder de garantie te vallen. Toen is ("uit coulance") tegen een behoorlijk bedrag een reparatie in het vooruitzicht gesteld. Die reparatie (half uurtje werk) heeft maar een beperkt effect gehad. Daarover zou nog contact worden opgenomen.

Reactie Plaisier Interieur:

Beste heer/mevrouw Van Stigt,
Bedankt voor uw review. Inmiddels heeft onze afdeling service contact met u om te kijken naar een passende oplossing.
Plaisier...
Beste heer/mevrouw Van Stigt,
Plaisier Interieur

JP.Jansen en A. Ossewaarde

Fijne medewerkers in de winkel. Denken mee en verzinnen mooie aanvulling op de al aanwezige meubels. Medewerkers van de bezorging werken netjes en gaan zorgvuldig met de meubels om.

J.H. Smit

Wij hebben al jaren goede ervaringen met Plaisier interieur en deden onze eerste aankoop al in 1985, en vele jaren er na.

Rob Niekus

Op de site een geschikte stoel gezien in de outlet, wilde nog wat informatie, volgde een bijzonder prettig gesprek en werd de stoel binnen twee werkdagen bezorgd.

Les Weeland

Uiterst plezierig en correct

Jean

Uitstekend

Bas Belder

Het gehele process is bijzonder goed bevallen