Gert A. Nieuwenhuijse

Alles prima geregeld, zodat ik de plafondplatenn inn Utrecht kon afhalen. Het product was echter zeer matig van kwaliteit

Hi Gert,
Fijn dat onze service u beviel.
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn, dit keer voor andere platen ;)

Arnold van Dijk

Prima, geen enkele opmerkingen

Reactie Plafondplaza:

Beste Arnold, bedankt voor je review :) Wij waarderen het erg dat je hier even tijd voor hebt genomen. Graag tot in de toekomst! Gr. Team PlafondPlaza

Frank De Winter

Meedenkend en klantvriendelijk. Plafondplaza heeft een uitgebreid assortiment en kennis van zaken.

Reactie Plafondplaza:

Beste Frank, bedankt voor je review :) Wij waarderen het erg dat je hier even voor hebt genomen. Graag tot in de toekomst! Gr. Team PlafondPlaza

Orbitvu Benelux

Snelle levering. Producten van goede kwaliteit.

Onderhouds- en montagebedrijf Danny Hoogenraad

Afspraak is afspraak

Reactie Plafondplaza:

Bedankt voor uw mooie review!
Graag tot snel :)

Bouwconsult

Fijn bedrijf. Top👍

Peter Englebert

Prima. Snel en goede prijs kwaliteit verhouding

Hoi goeiemiddag,

Marc Blommestijn

Perfect!

Reactie Plafondplaza:

Hi Marc, dank je wel voor je mooie review! Wij hopen je in de toekomst weer tegen te mogen komen :) Gr. Team PlafondPlaza

Cigo Hug

Super!!
Heel erg behulpzaam, zowel telefonisch als de mannen die het plafond geplaatst hebben.

Hi,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Wij vonden het ook erg leuk om voor u een montage uit te mogen voeren :)

Alla Marca Food

Goed product, goede service

Reactie Plafondplaza:

Hi Alla, bedankt voor je review :) Wij waarderen het erg dat je hier even voor hebt genomen. Graag tot in de toekomst! Gr. Team PlafondPlaza