Remco van Diest

Naar wens verlopen

Bob Wiltschut / EP Plant

De vraag om het order en facturatieadres te veranderen is toch moeilijk, na de beoordeling super snelle reactie en een correct factuur met het juiste BTWnr. Wij danken u hier voor

Reactie Plafondplaza:

Bedankt voor uw aankoop en review. Hoewel de gegevens aangepast waren heeft het systeem de wijziging in eerste instantie niet correct afgehandeld waardoor u nogmaals een onaangepaste factuur heeft... Bedankt voor uw aankoop en review. Hoewel de gegevens aangepast waren heeft het systeem de wijziging in eerste instantie niet correct afgehandeld waardoor u nogmaals een onaangepaste factuur heeft ontvangen. Wij zullen proberen het onderliggend probleem te vinden en z.s.m. op te lossen en hopen u in de toekomst weer als klant te verwelkomen.
- Plafondplaza

Anita Wildenberg

Platen netjes bezorgd echter geen info gekregen voor benodigde bevestigingsmaterialen

Reactie Plafondplaza:

Hartelijk dank voor uw bericht en uw bestelling bij ons. Wij waarderen uw feedback enorm.
Wij willen graag verduidelijken dat bij uw bestelling enkel de platen zijn besteld en geen bevestigingsmaterialen. Omdat wij geen specifieke informatie van u hebben ontvangen met betrekking tot de benodigde bevestigingsmaterialen, zijn deze niet meegeleverd.
Met vriendelijkeĀ groet,

Andre Linning

Perfect

Jilke Kooijker

Prima geregeld. Snelle levering.

Lana Steller

Prima, bestelling snel geleverd. Alleen werd er geen verzendbevestiging verstuurd waardoor het een verrassing was toen bezorger aan de deur stond.

Noud Dirkx

Prima!

Beste Noud,

Huisartsenpraktijk Sumatra

Positief! Ze waren erg meedenkend en oplossingsgericht.

Tom Bergisch

Netjes afspraak

Goedendag,
Dank voor de review! Fijn om te horen dat wij een positieve indruk hebben achtergelaten.
Hopelijk zien wij u in de toekomst weer verschijnen.
Plafondplaza