Pixl

FSC

Prettige samenwerking

Beschrijf hier jouw ervaring

We werken al sinds 2015 samen met Pixl. Zij beheren zowel onze Nederlands- als ook de Duitstalige Ads campagnes. De samenwerking is prettig. Erwin, Rink en Erik weten waarover ze het hebben en... We werken al sinds 2015 samen met Pixl. Zij beheren zowel onze Nederlands- als ook de Duitstalige Ads campagnes. De samenwerking is prettig. Erwin, Rink en Erik weten waarover ze het hebben en pakken het gestructureerd aan.

Richard Zwarts/ DBZ Strategische Creatie

Aardige doelgerichte specialisten

Beschrijf hier jouw ervaring

Op een prettige manier samenwerken aan een voor de klant goed resultaat. Helpen, meedenken, realistisch en afspraak = afspraak. Fijn:)

Schelte Brandsma

Betrouwbaar en ervaren

Beschrijf hier jouw ervaring

Wij vinden de samenwerking met (o.a.) Erwin prettig. De kernwaarden betrouwbaarheid en ervaring zijn voor ons belangrijk en vinden we bij Pixl terug.

Care4More

Kies bij Google Ads voor Pixl

Beschrijf hier jouw ervaring

Pixl heeft veel kennis en kent veel trucjes op het gebied van online marketing. Al 3 jaar brengen we onze Google ads campagne met succes onder bij Pixl. Pixl is daarbij proactief en draagt ook... Pixl heeft veel kennis en kent veel trucjes op het gebied van online marketing. Al 3 jaar brengen we onze Google ads campagne met succes onder bij Pixl. Pixl is daarbij proactief en draagt ook oplossingen aan als er zich problemen voordoen.

Platenenprofielen.nl

Professioneel!

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeer professioneel, altijd feedback en zeer meedenkend. Heel anders dan wij gewend zijn! Ze zijn altijd bereikbaar en hebben kennis van zaken. Zeer zeker een dikke aanrader!

Wilco Fennema - Frisian Sailing Company

Echte meerwaarde

Beschrijf hier jouw ervaring

Erwin en Rink denken echt met je mee, zorgen dat ze je business begrijpen voordat ze beginnen. Ze werken heel gestructureerd en maken alles meetbaar en inzichtelijk. Nu vond ik, voordat ik met Pixl... Erwin en Rink denken echt met je mee, zorgen dat ze je business begrijpen voordat ze beginnen. Ze werken heel gestructureerd en maken alles meetbaar en inzichtelijk. Nu vond ik, voordat ik met Pixl in zee ging, dat mijn Adwordscamapgnes best goed stonden, maar binnen 6 maanden hebben ze m'n CTR bijna verviervoudigd. Ik krijg netjes op m'n kop als er landigspagina's beter kunnen en hebben daarin altijd gelijk. Ze hebben maar 1 doel: ons verderhelpen. Heerlijke samenwerking!

VDM Woningen

Altijd bereikbaar!

Beschrijf hier jouw ervaring

Pixl is voor ons altijd bereikbaar! Als het nu gaat om een online strategie voor een nieuw woonproject of om online advertenties voor onze open dagen. Pixl weet altijd de juiste doelgroep te... Pixl is voor ons altijd bereikbaar! Als het nu gaat om een online strategie voor een nieuw woonproject of om online advertenties voor onze open dagen. Pixl weet altijd de juiste doelgroep te bereiken door samen te sparren en door te kijken naar data van vorige campagnes.

Extra Cura BV

Top!

Beschrijf hier jouw ervaring

Site was door boefjes bewerkt. Erwin had dit met zijn team binnen een dag opgelost voordat mijn klanten er last van kregen.

Geert Kuurstra | Online Media Koffer

Liefde voor het vak!

Beschrijf hier jouw ervaring

Voor een aantal projecten schakelen we Pixl in om te ondersteunen bij de aanpak van online marketing. De samenwerking is altijd prettig en pro-actief. Het team van Pixl is erg kundig en weet goed... Voor een aantal projecten schakelen we Pixl in om te ondersteunen bij de aanpak van online marketing. De samenwerking is altijd prettig en pro-actief. Het team van Pixl is erg kundig en weet goed wat er speelt in de markt. Beide voeten op de grond en geen luchtverkoop. Heel prettig!

Byzonder Ontwerp

Kundig en helder!

Beschrijf hier jouw ervaring

Pixl en Byzonder werken samen voor TEVU. Ik heb pixl leren kennen als een zeer kundig team die je online grote stappen laat maken. Zonder poespas, helder en met beide voeten op de grond. Een... Pixl en Byzonder werken samen voor TEVU. Ik heb pixl leren kennen als een zeer kundig team die je online grote stappen laat maken. Zonder poespas, helder en met beide voeten op de grond. Een prettige samenwerking!