Theo

B U I T E N G E W O O N. Jammer genoeg kan ik geen 6 sterren geven.
B U I T E N G E W O O N. Jammer genoeg kan ik geen 6 sterren geven.
Had een probleem met cartridges voor HP printer. Lang na garantieperiode. Had ze zelfs niet bij pixeljet rechtstreeks gekocht maar via coolblue, die me niet konden helpen wegens meer dan 30 dagen na aankoop. Ik vermoede ongevraagde verandering van firmware door HP. Toch stuurde Pixeljet me gratis een nieuwe set. Die niet werkte. Oplossing gevonden om mijn HP printer te downgraden, en nu werken de cartrdges perfect. Voor wie dit probleem heeft met HP printers: ga naar
Wat er niet bij staat in de handleiding is dat je enkele malen windows 10 moet negeren/overriden als die probeert je te verhinderen dit te doen.
Het downgraden neemt heel wat tijd. Dus: geen paniek als het het naar je gevoel veel te lang duurt. Gewoon wachten tot het verlossende laatste schermpje verschijnt
Het was met een bang hartje, maar ik deed het toch en … de downgrade werkt perfect en accepteert uw cartridges en er is niets veranderd aan de functionaliteit van mijn printer.
Ik heb hem wel losgekoppeld van het internet omdat ik las dat HP continu ongemerkt en ongevraagd updates uitvoert.

helder en duidelijk en contact gegevens in geval van problemen

Pixeljet doet niet aan recycling!

Pixeljet Laster Cartridge zijn vooral goedkoop

Pixeljet kent geen recycling, oftewel niet kopen.

Quix GCV

Wel goedkoop maar belastend voor milieu vermits geen terugnameplicht gebruikte cartridges

prijs

terugname gebruikte cartridges

Prima cartridges!

snelle levering, en goede service!

n.v.t.

Anton

Via Bol.com een setje cartridges besteld. De zwarte deed het, kleur helaas niet. Contact opgenomen via de website van Pixeljet en een dag later een nieuwe cartridge in huis die het doet zoals het... Via Bol.com een setje cartridges besteld. De zwarte deed het, kleur helaas niet. Contact opgenomen via de website van Pixeljet en een dag later een nieuwe cartridge in huis die het doet zoals het hoort. Snelle en vriendelijke service en een goede kwaliteit inkt.

De klantenservice is top door snelheid en vriendelijkheid.

nellie

Super service. bestelde Cartridge deed het niet, heb ik gemaild direct reactie en deze dag werd er een nieuwe cartridge verstuurd.

klantvriendelijkheid en snelle service

Henk Buwalda / GSM Repeatershop.nl

De eerste drie cartridges van Pixeljet deden het uitstekend in mijn printer.
De vierde echter werd wel geaccepteerd door de printer , maar er kwam geen inkt uit.
Na telefonische melding...
De eerste drie cartridges van Pixeljet deden het uitstekend in mijn printer.
Na telefonische melding aan Pixeljet kreeg ik direct een nieuwe cartridge toegezonden.
Prima service !

Cartridge deed het niet. Na tel. contact nieuwe toegestuurd gekregen, zonder gedoe.
Correct en snel.

Was verbaast over de snelle reacties en de vriendelijke benadering.
Een en al lof.

Linda

Enige tijd na aanschaf van de Epson Pixeljet cartridges probeerde ik de cartridges te installeren. Helaas werkte de cartridges in eerste instantie niet. Na contact te hebben opgenomen met Dylan van... Enige tijd na aanschaf van de Epson Pixeljet cartridges probeerde ik de cartridges te installeren. Helaas werkte de cartridges in eerste instantie niet. Na contact te hebben opgenomen met Dylan van de klantenservice heb ik enorm goede tips gekregen om het probleem te verhelpen. De cartridges werken nu perfect en ik krijg ontzettend mooie printjes! Ronduit tevreden over Pixeljet en hun service!

Snelle service, klantgericht, meedenkend

SchuldHulpMaatje Bernheze

Een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan. Men was zeer behulpzaam bij het oplossen van printproblemen door nuttige tips te verstrekken zodat ik zelf het probleem kon oplossen en nu... Een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan. Men was zeer behulpzaam bij het oplossen van printproblemen door nuttige tips te verstrekken zodat ik zelf het probleem kon oplossen en nu weer gewoon kan printen.

sterke klantgerichtheid en uitermate behulpzaam om via mail en telefonische assistentie problemen op telossen

nvt