Pingwin

De Buitenspeelshop

Prettig mee samengewerkt, met als resultaat een mooie nieuwe webshop

Jasmijn - Spuistraat10 Advocaten

Doen wat ze beloven, fijne en snelle communicatie, goed resultaat en altijd even vriendelijk en deskundig.

Orangerental

Positief, Fijn, ik kom nog eens terug

Nvt

Zeer prettig en deskundig

De medewerkers van Pingwin hebben in korte tijd een mooie website voor mij gemaakt.
Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Osteopathie Veerkracht

Fijne interactie, goed luisterend naar de wensen. Terugkoppeling is prima en geven goede adviezen. Ik ben erg blij met het resultaat!

ga zo door!

Eten aan de Rijn

Geweldige ervaring, vriendelijk, correct, snel en vakkundig.

zou het niet weten

Kemper & Paulusma Gerechtsdeurwaarders

Eindelijk een bedrijf dat de vertaalslag kan maken van wens naar werkelijkheid. De mensen achter Pingwin zijn gedreven en dat merk je aan alles.

Vingerling & Lichter

Pingwin is een bedrijf dat precies doet wat het belooft en dan nog vijf schepjes er bovenop. Pingwin heeft voor mij een prachtige website gebouwd waar ik enorm blij mee ben. Als ik aan Pingwin denk,... Pingwin is een bedrijf dat precies doet wat het belooft en dan nog vijf schepjes er bovenop. Pingwin heeft voor mij een prachtige website gebouwd waar ik enorm blij mee ben. Als ik aan Pingwin denk, dan denk ik: vakwerk, bevlogen, creatief, meedenken, prima advies, uitstekende prijs kwaliteit verhouding, sympathiek en enorm klantgericht.

geen tips