Pingwin

Wij werken nu al enige tijd samen met Pingwin en ik heb de ervaring met Maarten en Tonny altijd als zeer positief ervaren. Ze zijn deskundig, eerlijk en werken voor je met een passie!

deskundig in het vak, transparant

Pingwin is een fijn bedrijf om mee samen te werken. Afspraken worden gemaakt en nagekomen en het resultaat is altijd goed en betrouwbaar.

Betrouwbaar
Deskundig, Goede kennis
Persoonlijk
Hoge kwaliteit werk
Meedenkend

Greenbug

Nadat mijn site door Pinguin onder handen was genomen is het websitebezoek meer dan verdubbelt! Zeer kundige partij die met je meedenkt bij de ontwikkeling en optimalisatie van je website.

SEO, website optimalisatie

CookieInfo

Fantastische service van zeer gedreven en ervaren professionals. Niet alleen op het gebied van SEO maar ook nog eens grafisch sterk waardoor de website er uitspringt!

SEO, website optimalisatie, webdesign

Maarten

Fijne partij om mee samen te werken. Bieden goede tools om gewenste doelen te bereiken.

Fijne tools

Reactie Pingwin:

Dankjewel Maarten voor je mooie review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de samenwerking en tot snel!

Credifin Nederland B.V.

Top bedrijf, handelen alles snel en netjes af, altijd even vriendelijk en deskundig.

Floatertlaser Oogheelkundig Medisch Centrum Amstelland

Pingwin heeft ons aan de hand genomen bij het maken van de website en SEO.

persoonlijke contact en toegankelijkheid

Marta Megens

Ik heb Pingwin gevraagd een SEO campagne op te zetten voor mijn praktijk als fotografe. En dat heeft al heel veel nieuwe klanten opgeleverd! Het duurt altijd even voordat je omhoog gaat in Google... Ik heb Pingwin gevraagd een SEO campagne op te zetten voor mijn praktijk als fotografe. En dat heeft al heel veel nieuwe klanten opgeleverd! Het duurt altijd even voordat je omhoog gaat in Google maar dat is 6 maanden terug heel duidelijk in gang gezet. Ze hebben ook een leuke blogpost geschreven over hoe je het beste SEO bureau vind en kiest. Check; https://pingwin.nl/seo-bureau-specialist-amsterdam/

Prettige communicatie en samenwerking.

Slimlunchen

Een bedrijf waar ik meteen een klik mee had. Voelde van begin tot einde goed. Fantastisch resultaat en zelfs toen er aan mijn kant iets mis ging stonden ze direct klaar om mijn fout direct op te... Een bedrijf waar ik meteen een klik mee had. Voelde van begin tot einde goed. Fantastisch resultaat en zelfs toen er aan mijn kant iets mis ging stonden ze direct klaar om mijn fout direct op te lossen.

Soms was het even stil.... Dat betekende altijd dat er hard gewerkt werd, maar ik vroeg me wel eens af of ík iets moest doen.

Gino Espresso Shop

Leuk team van specialisten in webdesign, professioneel en serieus. Ik heb een positief ervaring met Pingwin en ik zal deze bedrijf zeker aanraden aan andere ondernemers.

Iets meer uitleg over mogelijkheden en nieuwe functies.