Pingwin

Basmartens.com

Pingwin is al enkele jaren een partner op het gebied van SEO en Online Marketing. Ik ervaar de samenwerking met Pingwin als zeer prettig, professioneel en bovenal deskundig! Als freelance... Pingwin is al enkele jaren een partner op het gebied van SEO en Online Marketing. Ik ervaar de samenwerking met Pingwin als zeer prettig, professioneel en bovenal deskundig! Als freelance webdesigner heb ik wel wat kennis van SEO maar Pingwin is een échte specialist waar ik altijd terecht kan met m'n vragen.

Vriendelijk
Deskundig
Betrouwbaar
Meedenkend
SEO

Een fijn bedrijf om mee samen te werken! Snel contact en komen hun afspraken na.

Sterk in SEO

Reactie Pingwin:

Dankjewel, Dat is geheel wederzijds!

Zeer snelle communicatie. Erg prettig om mee samen te werken.

Reactie Pingwin:

Dankjewel voor een fijne samenwerking Marc!

Weten waar ze over praten en kunnen zorgen dat je website beter vindbaar wordt. Ook de persoonlijke aanpak spreekt ons goed aan.

- goede support en weet waar ze over praten

Nijssen Media | Websites en meer

Pingwin is onze betrouwbare en deskundige partner op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Waar ik als webdesigner zorg voor de basis SEO kan ik altijd bij Pingwin terecht met de klanten die... Pingwin is onze betrouwbare en deskundige partner op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Waar ik als webdesigner zorg voor de basis SEO kan ik altijd bij Pingwin terecht met de klanten die meer willen op SEO gebied. Ik werk graag met ze samen.

Zoekmachine Optimalisatie
Betrouwbaar
Deskundig
Persoonlijk

LeadExpress

Al verschillende werkzaamheden door de enthousiaste mannen van Pingwin laten uitvoeren naar volle tevredenheid. Met name de persoonlijke aanpak, het nog echt meedenken en de kennis op het gebied van... Al verschillende werkzaamheden door de enthousiaste mannen van Pingwin laten uitvoeren naar volle tevredenheid. Met name de persoonlijke aanpak, het nog echt meedenken en de kennis op het gebied van SEO hebben gezorgd voor een meer dan prettige samenwerking.

Persoonlijke contact en vakkennis

TNMF - SocialMediavoor99euro.nl | https://socialmediavoor99euro.nl/

Ik was al een tijdje op zoek naar een Online Bureau om de samenwerking op te zoeken. Via een omweg kwam ik terecht bij Pingwin. Nadat wij persoonlijk telefonisch contact hebben gehad, zijn we de... Ik was al een tijdje op zoek naar een Online Bureau om de samenwerking op te zoeken. Via een omweg kwam ik terecht bij Pingwin. Nadat wij persoonlijk telefonisch contact hebben gehad, zijn we de eerste maanden aan de slag gegaan. Ik ben zeer tevreden en ik kan Maarten en zijn bedrijf Pingwin van harte aanbevelen.

Reactie Pingwin:

Dankjewel Jeroen, dat is wederzijds!

Textwerk

Pingwin is een fijne partner van ons, échte specialisten op het gebied van Online Marketing.

Prettig contact
Altijd resultaat

Stiply

Pingwin helpt ons al jaren met onze website en ranking, wat heeft geleid tot een spectaculaire stijging van bezoekers en dus klanten!

Hun scherpe analyse en concrete plan van actie

Leon

Ik was op zoek naar een online marketing bureau met veel kennis van SEO voor een van mijn klanten. Het contact met Pingwin verliep erg soepel en snel. Ze hebben veel inhoudelijke kennis en kunnen... Ik was op zoek naar een online marketing bureau met veel kennis van SEO voor een van mijn klanten. Het contact met Pingwin verliep erg soepel en snel. Ze hebben veel inhoudelijke kennis en kunnen dit vertalen naar concrete oplossingen.

Snelheid, deskundig en eerlijk