Pingwin

R&B Administratie

Korte communicatielijn. Prettige omgang.

Resultaten naar verwachting.

Zelf hebben wij niet zoveel verstand van SEO, daarom werken wij al geruime tijd naar volle tevredenheid samen met Pingwin. Omdat wij weten dat onze klanten in goede handen zijn daar. Ze doen wat ze...

Deskundig
Betrouwbaar
Meedenkend
SEO

JETTY Marketing Communications

De samenwerking met Pingwin verloopt altijd soepel en ze staan altijd klaar, voor mij en voor hun klanten. Ik werk graag met ze samen!

Altijd focus op het leveren van het beste resultaat op het gebied van SEO en content optimalisatie. Veel expertise en up-to-date kennis van zaken.

Arture

Al diverse jaren werken we met veel plezier samen met Pingwin. Als externe partner bouwen, denken en ontwikkelen we mee aan mooie projecten. De directe en persoonlijke aanpak van Pingwin is zeer...

Heel goed en kundig advies, met uiteindelijk na een half jaar al top resultaten!
Echt super bedankt nog Pingwin voor alles... We gaan verder met het uitbouwen samen van onze marketing.

Halen de resultaten die ze beloven en zelfs meer!

Indenty

Pingwin is een fijn bedrijf om mee samen te werken, heldere communicatie en seo paketten voor elk budget.

Snelle eerste resultaten behaald

Wij werken nu al enige tijd samen met Pingwin en ik heb de ervaring met Maarten en Tonny altijd als zeer positief ervaren. Ze zijn deskundig, eerlijk en werken voor je met een passie!

deskundig in het vak, transparant

Pingwin is een fijn bedrijf om mee samen te werken. Afspraken worden gemaakt en nagekomen en het resultaat is altijd goed en betrouwbaar.

Betrouwbaar
Deskundig, Goede kennis
Persoonlijk
Hoge kwaliteit werk
Meedenkend

Greenbug

Nadat mijn site door Pinguin onder handen was genomen is het websitebezoek meer dan verdubbelt! Zeer kundige partij die met je meedenkt bij de ontwikkeling en optimalisatie van je website.

SEO, website optimalisatie

CookieInfo

Fantastische service van zeer gedreven en ervaren professionals. Niet alleen op het gebied van SEO maar ook nog eens grafisch sterk waardoor de website er uitspringt!

SEO, website optimalisatie, webdesign