Deskundigheid
7.8/10
8.1/10

DC

Snel geregeld, apparaat ontvangen en zonder enige kennis kun je er direct mee aan de slag.

cafetariaplaza@hotmail. com

niet

Zeer goed en snel

niet

De Dames Heeren

Goede service en correcte levering. Prima.

Geen negatieve ervaring.

A. Haafkes

Zeer goed

Margot Groot, Stilstaan bij bewegen

Ok

Als ik had geweten dat er van iedere betaling 20 cent wordt afgetrokken dan had ik het apparaat niet gekocht. Deze informatie is dus niet tot mij doorgedrongen.Omdat dit boekhoudtechnisch heel moeilijk is om te rekenen voor de belastingen en ik vind het behoorlijk prijzig, dus ik zal zeker geen lage bedragen laten pinnen.
Vraag: Is deze winst voor jullie, of voor de bank?

Reactie PinDirect.nl:

Beste mevrouw Groot, De transactiekosten zijn kosten die gemaakt worden voor de verwerking van een Pintransactie. PinDirect verwerkt in één keer alle kosten die bij een transactie komen kijken.... Beste mevrouw Groot, De transactiekosten zijn kosten die gemaakt worden voor de verwerking van een Pintransactie. PinDirect verwerkt in één keer alle kosten die bij een transactie komen kijken. Dus en verwerking van de betaling, maar ook de aansluiting van de automaat op het betalingsverkeer, informatieregel en de online rapportage waar u gebruik van kunt maken (www.mijntransacties.nl). Gaat u nu meer Pinnen, dan kunt ook voordelige Pinbundels afnemen. Dit houdt in dat naar mate u meer Pint u minder per transactie betaalt. Heeft u hier interesse in? Neem dan zeker even contact op met onze servicedesk. Met vriendelijke groet, Het PinDirect team

K. Blokker

Goede vriendelijke start. Daarna lang gewacht op mail dat niet kwam. opnieuw gebeld. o ja vergeten sorry!!!! Verdere verloop was goed

Op website staat iets van vandaag besteld morgen kunt u al pinnen.
Ik zou niet weten hoe dit mogelijk is!!! Bij mij heeft het een paar weken geduurt voor ik mijn pin automaat had. Als je hem dan thuis hebt moet hij ook nog worden aan gesloten???????
Kabel lengte was veel te kort. Instalatie bedrijf erbij gehaald. enz. enz. enz.
Hier mag wel meer info over verstrekt worden.

australian backpackers

Redelijk goed