Deskundigheid
7.8/10
8.2/10

Prima alles is snel geregeld en geleverd en de automaat funcioneerd prima

bij rembrandt eetcafe

Netjes.keurig. snel.niet de goedkoopste.service prima.

Snelheid Leveren.klantenservice top

Inlog website.vind ik per pc of verbinding minder

Julianadorp Dier en Tuin

Prima automaten, en prima service

Sterke communicatie, altijd klantvriendelijke. snelle service !

Mijn ervaring op dit moment is prima, voor mij geen verbeter punten

Gelateria Milano

Ok

nog niet

nog niet

snelle levering

goedkoper

RS Bandencentrum Mijdrecht

Goed, helder en direct.

Na een bezoek aan de site, telefonisch contact opgenomen. Hier werden onze vragen keuring beantwoord waardoor we de bestelling hebben geplaatst. Ook de levering verliep keurig volgens afspraak. Tot... Na een bezoek aan de site, telefonisch contact opgenomen. Hier werden onze vragen keuring beantwoord waardoor we de bestelling hebben geplaatst. Ook de levering verliep keurig volgens afspraak. Tot nu toe dik tevreden.

Nog niet.

C Leenaerts

Snel en duidelijk.
Zodat je direct met je pin apparaat aan de slag kunt.

kennis van de zaak

nee, ga zo door

Sloepenmarkt

Prettig contact per telefoon. Uw reacties per E-mail kunnen wellicht wat vriendelijker opgesteld worden.

Ondanks dat we na de offerte niet direct een pinapparaat kochten, bleven jullie contact zoeken

In onze opdrachtbevestiging, via jullie standaard formulier, vermelden wij dat we het pinapparaat geleverd en gefactureerd wilden hebben op of na 1 maart 2015. Desondanks is het apparaat,... In onze opdrachtbevestiging, via jullie standaard formulier, vermelden wij dat we het pinapparaat geleverd en gefactureerd wilden hebben op of na 1 maart 2015. Desondanks is het apparaat, inclusief factuurdatum, geleverd in februari j.l.

Gewoon goed

gewoon goed

Contactpersoon was ziek, dus geen direct contact. Geen adequate vervanger en ook naderhand geen telefoontje terug gekregen. De eerdere (andere) keren was de contactpersoon zeer alert en reageerde... Contactpersoon was ziek, dus geen direct contact. Geen adequate vervanger en ook naderhand geen telefoontje terug gekregen. De eerdere (andere) keren was de contactpersoon zeer alert en reageerde zeer snel.