8.5/10
Kwaliteit van onze producten

Gerben Rouwers

Snelle service

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja 1 sticker heeft binnen een dag al losgelaten.

Pieter van leersum

Overzichtelijk en duidelijk
Het is prettig om te zien wat de huidige voorraad is

Snelle verzending

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De verpakking sloeg volledig nergens op!!!

Ik had ongeveer 10 stickers waarvan de grootste 10x10 cm en de kleinste 5x5 cm.

Komt de postbode aan de deur met een doos van ongeveer 15x15 cm!!! Dit vind ik erg jammer omdat ik extra verzendkosten onnodig betaal, milieu belastend is! En er speciaal een postpakket bezorger moet komen. Het had namelijk met gemak in een normale enveloppe gepast.

Hopelijk kunnen jullie wat met het bovenstaande!

Compleet aanbod.
Kon achteraf nog de leveringsmethode wijzigen van afhalen naar bezorgen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Stickers voor milieu zijn vanaf A5 wel erg groot.
Verzenden van stickers via een doos met een pakketdienst is wat kostbaar.........

Goed duidelijk overzicht

niks in het bijzonder

nee

Snelheid

Meeste producten

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Stop eens met de doosverpakking met stickers die door de brievenbus kunnen!

Jan

Mooie webshop

mooi webshop

1) maak die verzendkosten niet zo duur
2) het poststuk past gewoon in een brievenbus en toch werd het niet in de brievenbus gedaan en konden we er achteraan richting PostNL punt
3) ik heb direct na het ontvangen van de order een e-mail gestuurd en opgemerkt dat er overdag niemand op dit adres is en of het in een envelop o.i.d. gestopt kan worden wat in de brievenbus past

Reactie Pictogrammen.nl:

Geachte heer,

Wij hebben op uw verzoek uw order verpakt in een brievenbus doosje. Helaas heeft de postbode deze niet in de brievenbus gedaan. Hierop hebben wij geen invloed.
U kunt bij het verzenden ook altijd al direct kiezen voor een ophaalpunt.

Wij verzenden al onze stickers/pictogrammen als pakketpost met handtekening voor ontvangst.

- Wij verzenden orders van verschillende oplagen en de ene keer is de vulling van de doos meer dan anders.
- Wij laten de kosten van de stickers en het verzenden duidelijk zien. Bij bestelling staat duidelijk vermeld dat de kosten voor verzending Euro 7,80 ex. btw zijn.
- Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is. Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post is de handling voor een nieuwe zending groot (opnieuw picken, voorraad bijwerken, opnieuw verpakken en verzenden). Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
- Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
- Wij zijn nog aan het kijken naar ander mogelijkheden van verpakken, maar het zal altijd een pakketdoosje met handtekening voor ontvangst blijven.
- De stickers/pictogrammen zijn goed verpakt, er komen geen kreuken in en ze worden niet vochtig doordat er een extra verpakking in plastic zakje omheen zit. Hierdoor zal de kleeflaag van de stickers niet door vocht aangetast worden.
- Het materiaal dat wij gebruiken om onze orders te verzenden is te splitsen voor recycling.

Team Pictogrammen.nl

Ik kon alles redelijk snel vinden.

Beschrijf hier de sterke punten van Pictogrammen.nl

De startpagina geeft een goed overzicht.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Het zou prettig zijn als de groottes van de stickers altijd in dezelfde volgorde staan, dus of altijd de grootste bovenaan en de kleinste onderaan, of altijd de kleinste bovenaan en de grootste onderaan. Dit is nu niet bij alle stickers zo zodat je goed moet opletten waar de gewenste grootte staat.

Goed.

Goede service.
Snelle service.

Prima service en snelle levering

snelle levering

Supersnelle levering! Pakket was compleet en goede prijzen!

Goede prijs