8.5/10
Kwaliteit van onze producten

Online bestellen, bevestiging en factuur per mail ontvangen. Gewoon makkelijk

Beschrijf hier de sterke punten van Pictogrammen.nl

Alles geauomatiseerd dus lekker vlot

Prima levering.
Mooi op tijd.

Beschrijf hier de sterke punten van Pictogrammen.nl

Normale kwaliteit besteld, was prima plastic. Ik zou niet weten wat een betere kwaliteit moet zijn.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ik kreeg de stickers in een vrij grote doos. Die is bij de buren afgeleverd. Had ik voor stickers niet verwacht, maar de onderhoudsstickers zaten opgerold. Daar zal het wel voor gedaan zijn, maar als het in een envelop gedaan was, was de port veel goedkoper geweest.

Wij verzenden onze orders alleen als pakketpost. De reden dat wij dit doen:

- Voor veel van onze klanten is het van belang te weten wanneer een pakket aankomt en waar het is in de verzending, zij zitten er namelijk op te wachten voor een keuring.
- Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is.
- Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post is de handling voor een nieuwe zending relatief groot (opnieuw picken, voorraad bijwerken, opnieuw verpakken en handmatig verzenden). Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
- Daarnaast is het opnieuw verzenden minder goed voor het milieu.
- De stickers/pictogrammen goed verpakt zijn en er geen vouwen in komen.

Met vriendelijke groet
Team Pictogrammen.nl

1x pakje besteld

Snelle service

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Kleiner, brievenbusbestelling. Scheelt aanzienlijk in de kosten. Met hard karton uiteraard.

- Daarnaast is het opnieuw verzenden minder goed voor het milieu.
- De stickers/pictogrammen zijn goed verpakt en er komen geen vouwen in. Daarnaast worden de pictogrammen in een plastic zakje verpakt waardoor ze niet vochtig worden of krassen.

Team Pictogrammen.nl

W Dev

Webshop is goed en duidelijk

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ik snap niet waarom drie kleine stikkers als pakket (€6,95) verzonden moet worden, terwijl ze prima in een stevige envelop kunnen (brievenbuspakket is 3,80)

Met vriendelijke groet, Team Pictogrammen.nl

Mush Comb

Goede ervaring

snelle leveringen

nee

Het Rouwkompas

Beschrijf hier de sterke punten van Pictogrammen.nl

Snel, correct en goedkoop.

Klantvriendelijke webshop. Overzichtelijk en snel.

Zie punt 1

Nee, werkt prima.

Bij verkeerde bestelling soepel opgelost

Beschrijf hier de sterke punten van Pictogrammen.nl

Persoonlijk contact , klantvriendelijk en meedenkend

vve belvedere

Een duidelijke webshop

ik zou het niet weten

nee

Beschrijf hier de sterke punten van Pictogrammen.nl

snel, duidelijke website, goed prijs