Jenne Beelen

Ik was tijdens het behalen van mijn typdiploma 17 en wou graag blind leren typen voor ik ging studeren. Picatypen was erg duidelijk en ook een fijn programma. De leuke weetjes tussendoor hielpen om... Ik was tijdens het behalen van mijn typdiploma 17 en wou graag blind leren typen voor ik ging studeren. Picatypen was erg duidelijk en ook een fijn programma. De leuke weetjes tussendoor hielpen om mijn concentratie er bij te houden. Over het algemeen een dikke 10/10!

Beek

Een prima cursus al vind ik het echt heel jammer dat je als ouder zelf een printje van het certificaat moet maken. Het was fantastisch geweest als ze een officieel certificaat per post had... Een prima cursus al vind ik het echt heel jammer dat je als ouder zelf een printje van het certificaat moet maken. Het was fantastisch geweest als ze een officieel certificaat per post had toegestuurd gekregen. Helemaal na al haar harde werken.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. In deze digitale tijd is het heel gangbaar om een digitaal diploma te versturen. Ook later bij een vervolgopleiding... Dank je voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. In deze digitale tijd is het heel gangbaar om een digitaal diploma te versturen. Ook later bij een vervolgopleiding zal er om een digitaal exemplaar worden gevraagd. Het diploma wat je per e-mail ontvangen hebt, heeft dus net zoveel waarde als een fysiek diploma. Bewaar het dus goed.

Joyce

Leuke cursus, goed opgezet

Saar Demarcke

Goedkoop maar iets te vrijblijvend, 2x niet geslaagd is gewoon verder gaan, zelfs 10x 2x niet geslaagd zonder dat coach ingrijpt
coaching stelde niet zo heel veel voor, Ouderaccount zou...
coaching stelde niet zo heel veel voor, Ouderaccount zou interessant zijn om te kunnen communiceren. ik weet niet of mijn zoon echt kan typen

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Na een herhalingsdag mogen de kinderen inderdaad verder met de nieuwe bestemming, langer blijven 'hangen' werkt niet motiverend. Wanneer de gestelde doelen niet behaald... Dank je voor je feedback. Na een herhalingsdag mogen de kinderen inderdaad verder met de nieuwe bestemming, langer blijven 'hangen' werkt niet motiverend. Wanneer de gestelde doelen niet behaald zijn, dan volgt er een bericht met extra aanwijzingen van de typecoach. We zien dat je zoon meerdere extra aanwijzingen heeft gekregen over het aanpassen van het tempo en het herhalen van de oefeningen. Na iedere oefening waarbij de gestelde doelen niet behaald zijn staat ook het advies om te herhalen in beeld. Het is dan wel belangrijk dat deze aanwijzingen opgevolgd worden. Ouders kunnen natuurlijk altijd met de aan hun gestuurde inloggegevens meekijken! De cursus is met een mooi resultaat afgesloten, als je eraan twijfelt of je zoon wel goed blind heeft leren typen neem dan even contact met ons op, dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Wellicht is het dan verstandig om nog even verder te oefenen. Ons mailadres is: klantenservice@blink.nl

Rianne Quicken-Baarslag

De typecursus was persoonlijk en duidelijk. Erg leerzaam voor het kind. Als je kind dol is op weetjes dan is de betrokkenheid heel hoog. Geen één oefendag was saai. Leuke afwisselende werkvormen:... De typecursus was persoonlijk en duidelijk. Erg leerzaam voor het kind. Als je kind dol is op weetjes dan is de betrokkenheid heel hoog. Geen één oefendag was saai. Leuke afwisselende werkvormen: letters typen, woorden typen, zinnen typen, quiz en filmpje.
Echt een aanrader deze typecursus!

Joke Leijssen

Leuke manier om te leren typen, aantrekkelijk

Moeder van

Het programma op zich prima. De verschillende landen motiveert je kind om zijn doelen te behalen en door te kunnen.
Examendoelen komen niet overeen met het geleerde in de reis. Als onze...
Examendoelen komen niet overeen met het geleerde in de reis. Als onze vragen stelde aan de docent, kwam er een standaard antwoord. Wat jammer is, na het behalen van een diploma was het leuk geweest als de docent een persoonlijk berichtje had gedaan.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. De gestelde doelen bij de eindopdracht zijn gelijk aan de gestelde doelen in het hele laatste level. Op die manier kunnen de kinderen zich goed voorbereiden op het examen.... Dank je voor je feedback. De gestelde doelen bij de eindopdracht zijn gelijk aan de gestelde doelen in het hele laatste level. Op die manier kunnen de kinderen zich goed voorbereiden op het examen. We weten niet waarop je baseert dat de doelen niet overeenkomen. Alle vragen worden wel degelijk door de typecoach zelf persoonlijk beantwoord. We maken geen gebruik van standaard antwoorden, alle kinderen en de vragen die ze stellen zijn immers ook niet standaard. Erg jammer om te lezen dat je hieraan twijfelt, in het account van je zoon is zeer duidelijk te zien hoeveel vragen er door de coach persoonlijk beantwoord zijn en hoeveel extra aanwijzingen er gegeven zijn. Na het behalen van het diploma is er een leuke mail met het diploma verzonden, het laatste bericht is wellicht niet meer gelezen vanwege het sluiten van het account na het maken van de eindopdracht. Fijn dat de cursus in ieder geval met een mooi diploma is afgesloten!

Ria

Je moet wel een grote zelfdiscipline hebben om door te zetten.