Moeder van

Het programma op zich prima. De verschillende landen motiveert je kind om zijn doelen te behalen en door te kunnen.
Examendoelen komen niet overeen met het geleerde in de reis. Als onze vragen stelde aan de docent, kwam er een standaard antwoord. Wat jammer is, na het behalen van een diploma was het leuk geweest als de docent een persoonlijk berichtje had gedaan.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. De gestelde doelen bij de eindopdracht zijn gelijk aan de gestelde doelen in het hele laatste level. Op die manier kunnen de kinderen zich goed voorbereiden op het examen. We weten niet waarop je baseert dat de doelen niet overeenkomen. Alle vragen worden wel degelijk door de typecoach zelf persoonlijk beantwoord. We maken geen gebruik van standaard antwoorden, alle kinderen en de vragen die ze stellen zijn immers ook niet standaard. Erg jammer om te lezen dat je hieraan twijfelt, in het account van je zoon is zeer duidelijk te zien hoeveel vragen er door de coach persoonlijk beantwoord zijn en hoeveel extra aanwijzingen er gegeven zijn. Na het behalen van het diploma is er een leuke mail met het diploma verzonden, het laatste bericht is wellicht niet meer gelezen vanwege het sluiten van het account na het maken van de eindopdracht. Fijn dat de cursus in ieder geval met een mooi diploma is afgesloten!

Score voor Picatypen: 2.5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja