Slotboom

Positief (ons 2e kind is geslaagd bij Pica typen)

vdE

Mijn zoon vond het erg demotiverend om reisdagen over te moeten doen. Dit voelde steeds als falen, zeker omdat hij het vaak op 1% niet haalde. Daardoor was het vaak een strijd om hem aan het typen... Mijn zoon vond het erg demotiverend om reisdagen over te moeten doen. Dit voelde steeds als falen, zeker omdat hij het vaak op 1% niet haalde. Daardoor was het vaak een strijd om hem aan het typen te krijgen en heeft het lang geduurd om de cursus af te maken.
Wel vond hij de filmpjes interessant. Ik moest vaak komen kijken, of verbaasde me over feitjes die hij wist te vertellen over landen of dieren.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. We begrijpen dat reisdagen over doen niet leuk is, daarom bieden we een geheel nieuwe reisdag aan op dezelfde bestemming wanneer er nog moeite is met het behalen van de... Dank je voor je feedback. We begrijpen dat reisdagen over doen niet leuk is, daarom bieden we een geheel nieuwe reisdag aan op dezelfde bestemming wanneer er nog moeite is met het behalen van de gestelde doelen. Een extra dag heeft dus nieuwe oefeningen, nieuwe weetjes en nieuwe filmpjes. Juist om de kinderen te stimuleren. Fijn dat je zoon doorgezet heeft en de cursus nu heeft kunnen afronden met een levenslange vaardigheid en een mooi diploma!

Janine

Best wel heel erg pittig voor een ruim 10-jarige!

Lidia van Roosmalen

Leuke typeles, niet alle filmpjes waren even interessant, maar toch werd mijn dochter altijd weer enthousiast als ze weer een filmpje kreeg.

Dorien

We hebben een zeer goede ervaring met Picatypen. Onze dochter heeft vlot en enthousiast leren typen!

Van der Ven

Het begon fijn en uitdagend, maar na een tijdje werden de gestelde doelen bijna onhaalbaar. Daarnaast was er vrijwel geen ruimte om nog te oefenen nadat de laatste letter aangeleerd was.

Reactie Picatypen:

Bij iedere module bieden we 4 oefeningen aan en een dagopdracht. De oefeningen binnen een reisdag bevatten steeds alle letters die er op dat moment al geleerd zijn. Omdat de oefeningen zo vaak... Bij iedere module bieden we 4 oefeningen aan en een dagopdracht. De oefeningen binnen een reisdag bevatten steeds alle letters die er op dat moment al geleerd zijn. Omdat de oefeningen zo vaak herhaalt kunnen worden als nodig om de gestelde doelen te behalen, hebben de kinderen alle tijd tijd en ruimte om ervoor te zorgen dat alle letters goed geautomatiseerd worden. Dus ook nadat alle letters geleerd zijn, is er volop de mogelijkheid om nog op de letters te oefenen.

Tom

Onze zoon vond het superleuk en kan nu typen als de beste. Beter resultaat dan onze dochter die in parallel via de school leerde typen.

Ingrid

De omgeving zal er aantrekkelijk uit, zeker in combinatie met de thema's en filmpjes.
De moeilijkheidsgraad nam geleidelijk toe, dus dat was goed te doen.
Het vergt wel wat...
De moeilijkheidsgraad nam geleidelijk toe, dus dat was goed te doen.
Het vergt wel wat doorzettingsvermogen om het af te maken.