Saar Demarcke

Goedkoop maar iets te vrijblijvend, 2x niet geslaagd is gewoon verder gaan, zelfs 10x 2x niet geslaagd zonder dat coach ingrijpt
coaching stelde niet zo heel veel voor, Ouderaccount zou interessant zijn om te kunnen communiceren. ik weet niet of mijn zoon echt kan typen

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Na een herhalingsdag mogen de kinderen inderdaad verder met de nieuwe bestemming, langer blijven 'hangen' werkt niet motiverend. Wanneer de gestelde doelen niet behaald zijn, dan volgt er een bericht met extra aanwijzingen van de typecoach. We zien dat je zoon meerdere extra aanwijzingen heeft gekregen over het aanpassen van het tempo en het herhalen van de oefeningen. Na iedere oefening waarbij de gestelde doelen niet behaald zijn staat ook het advies om te herhalen in beeld. Het is dan wel belangrijk dat deze aanwijzingen opgevolgd worden. Ouders kunnen natuurlijk altijd met de aan hun gestuurde inloggegevens meekijken! De cursus is met een mooi resultaat afgesloten, als je eraan twijfelt of je zoon wel goed blind heeft leren typen neem dan even contact met ons op, dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Wellicht is het dan verstandig om nog even verder te oefenen. Ons mailadres is: klantenservice@blink.nl

Score voor Picatypen: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja