Photo-Me

L. Kraaij

Goede afhandeling en klantenservice.

Goedemiddag Lissa,
Bedankt voor de positieve review! Dat waarderen we!

A.C.

Dit was echt de slechtste pasfoto die ik in mijn 57-jarig bestaan heb gezien πŸ‘ŽπŸΌ

Goedemorgen A.C.,
Wat vervelend om te horen dat de foto niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak!
In het geval van een slechte pasfoto kunt u gebruik maken van onze...
Goedemorgen A.C.,
In het geval van een slechte pasfoto kunt u gebruik maken van onze kwaliteitsgarantie.
We hebben contact met u opgenomen via de email zodat we het geld kunnen gaan terugstorten, helaas hebben we uw gegevens nog niet ontvangen.
Zou u deze alsnog kunnen geven via de email? Dan lossen we het netjes voor u op.
Elke dag worden er honderden goedgekeurde pasfoto's bij ons gemaakt. Wij doen er dan ook alles aan om de beste service voor onze klanten te leveren en gaan de machine waar deze pasfoto is gemaakt herstellen indien nodig.
Nog een prettige dag gewenst.

Sigi

De stappen waren simpel te volgen en het duurde slechts enkele minuten of ik had een goede pasfoto!

Reactie Photo-Me:

Bedankt voor de positieve reactie Sigi!

Frank

Als een echte 'boomer' was ik aanvankelijk wat sceptisch over de fotocabine, maar ik moet toegeven dat het een leuke ervaring was! De technologie leek in eerste instantie intimiderend, maar de... Als een echte 'boomer' was ik aanvankelijk wat sceptisch over de fotocabine, maar ik moet toegeven dat het een leuke ervaring was! De technologie leek in eerste instantie intimiderend, maar de instructies waren duidelijk en de foto was verrassend goed. Een aanrader voor iedereen, ongeacht leeftijd!

Goedemorgen Frank,
Bedankt voor je leuke reactie!! We zien inderdaad mensen van alle leeftijden pasfoto's maken bij ons, erg leuk om te zien.
Nog een fijne dag gewenst!

Always Forever

Ideaal, prima kwaliteit

Reactie Photo-Me:

Bedankt voor de positieve review!

Eef

Ideaal!

Reactie Photo-Me:

Bedankt voor de positieve review Eef!

Don

Goede prijs en super snel. Aanrader.

Reactie Photo-Me:

Bedankt voor de positieve review!