Je aankoop wordt beschermd

Hans Duiven

Goede communicatie, snelle Gratis levering en zeer goedkoop. Echte een aanrader!

Martin

Snelle en correcte levering!

R Faber

Accu besteld en perfect op tijd geleverd, wat kleine Communicatie probleemjes wat een Medewerker Bart goed heeft opgepakt.

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor uw review, we waarderen dit zeer.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak, de communicatie ging inderdaad niet geheel vlekkeloos. Een leermoment voor ons zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen.

We hebben contact met u gehad en gelukkig geeft u aan nu tevreden te zijn met de afhandeling. En fijn om te horen dat u ons aanraadt als bedrijf, dat doet ons goed :)
Tot een volgende keer!

Mien Moerkens

Geweldig. De volgende dag al in huis.

H.J. Meerding

Snelle levering en goede informatie

Richard

Binnen 3 dagen in huis

geen bedrijf

Beste mensen inderdaad heel snel maar ook de juisteaccu s geweldig ik zal ook ieder aan bevelen ik ben nu ook vasteklant van jullie nog vriendelijk bedankt

Rene Feenstra

Slechte service.
Heb een accu gekocht ( VARTA)en binnen 6 maanden deed ie het niet meer, om precies te zijn ruim 5 maanden maar bij de eerste strenge vorst periode begeeft ie het. Kan gebeuren...

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor uw review.
Allereerst, we vinden het heel erg vervelend dat uw accu niet doet wat hij moet doen!

De accu heeft, op een paar dagen na, 6 maanden goed gewerkt. Fabrieksfouten komen inderdaad altijd binnen 6 maanden naar boven maar in 99% van de gevallen al binnen 2 maanden. Het lijkt er dus op dat uw accu niet defect is maar te diep ontladen. Dat wordt bevestigd omdat u de auto een aantal dagen niet heeft gebruikt en het koud buiten is. Uiteraard weten we dit pas zeker nadat we de accu hebben getest. Door een accu goed op spanning te houden (met een goede lader of voldoende rijden) voorkomt men problemen.

De accu komen we vandaag ophalen bij u. Na ontvangst gaan we de accu direct testen. Als de accu defect blijkt te zijn dan gaan we direct een nieuwe accu aan u versturen.

Niemand wil stilstaan met pech, in het onwaarschijnlijke geval dat de accu raar doet. Daarom bieden we bij elke Varta accu een 'Geen gezeur'-garantie aan, voor maar een paar euro extra. Met deze garantie zorgen we ervoor dat je dezelfde of de volgende dag een vervangende accu hebt, als je auto niet wil starten. Het maakt dan niet uit of de accu leeg of defect is, we zorgen ervoor dat je direct weer de weg op kunt. Zo ben je nog steeds veel goedkoper uit dan de lokale garage en heb je de garantie dat je nooit lang stilstaat. Jammer genoeg heeft u niet voor deze garantie gekozen bij de aanschaf van uw accu.

We hebben al telefonisch contact met u gehad en blijven ook contact met u houden om dit zo snel mogelijk op te lossen voor u!

TdJ

Goedkoop, snelle levering conform afspraak en goede service; kortom van MAPP krijg je energie!

ton de man

Een zeer snelle levering en zeer klantvriendelijke medewerkers