Rodeq

Nette offerte snelle levering

Werkwijze

J.HBuitendijk

Wij zijn zeer tevreden dat we gelijk terecht konden met onze iPad waar het scherm van gebroken was! En na een paar uurtjes konden we het ophalen en het is als nieuw, wij bevelen dit adres aan!

Snelle service! Komt beloftes na!

Martijntje Berkhout

Wat een waardeloos bedrijf. Op je website een aanbieding zetten en dan als ik onderweg ben op de fiets naar jullie toe bellen dat de aanbieding niet klopt op de website en het 30 euro duurder is!

Angelique Martens

Prima ervaring

Snelheid qua werken, advies

Ron Boeter

Heel slecht. Misleidende advertentie over waterschade reparatie. Er staat waterschade reparatie iPad 49 euro. Uiteindelijk blijkt dat dit niet waar is, als er iets kapot is aan je apparaat. Je... Heel slecht. Misleidende advertentie over waterschade reparatie. Er staat waterschade reparatie iPad 49 euro. Uiteindelijk blijkt dat dit niet waar is, als er iets kapot is aan je apparaat. Je stuurt je apparaat op, blijkbaar moet je dan eerst de factuur betalen voordat er begonnen wordt. Vervolgens zou een reparatie 1-2 dagen duren. Na 2 dagen contact gehad en waren ze nog niet aan begonnen. Apparaat bleek totall loss en werd teruggestuurd. Er zat geen totall loss verklaring bij, maar wel een factuur die nog betaald moest worden, maar in werkelijkheid al betaald was. Heel slordig.
Advies; vandaan blijven en een andere reparateur zoeken.

Reparateur zelf, leek wel ter zake kundig.

Reactie PhoneDokter.nl:

Beste Ron,
Beste Ron,
De waterschade herstel service kost inderdaad € 49,-. Als ná de reiniging blijkt dat bijv. uw scherm of accu onherstelbaar beschadigd is, komen er (logischerwijs) kosten bij, waar u overigens altijd eerst de gelegenheid krijgt om akkoord te geven of niet. Wellicht heeft u de product/dienst omschrijving niet goed gelezen, gezien het feit dat deze informatie daar ook te vinden is.
PhoneDokter

H v. West

Super snelle service en nadat je de telefoon hebt opgestuurd krijg je deze weer zsm terug (aangetekend). Tevreden over de nieuwstaat weer vd Huawei beeldscherm vervanging, absoluut aan te raden!

Snelheid, kwaliteit en goede service. Tip nog wel om klant tussendoor op de hoogte brengen van bijv ontvangst telefoon bij opsturen en wanneer deze weer retour wordt gestuurd. Verder top!

Dennis

Super Service

Service, vriendelijkheid, uitleg, meedenken

Mandy

Goede snelle service, zelfs zonder afspraak.

Klantvriendelijk, snelle service.

D Radosevic

Zeer goed

Punctueel en snel

M. Bosschaert

Ik wilde het scherm van mijn smartphone laten vervangen. Op de website stond aangegeven dat hiervoor een afspraak gemaakt kon worden. Bij aankomst bij de reparatieshop (40km rijden!) bleek het... Ik wilde het scherm van mijn smartphone laten vervangen. Op de website stond aangegeven dat hiervoor een afspraak gemaakt kon worden. Bij aankomst bij de reparatieshop (40km rijden!) bleek het echter, anders dan op het plaatje van de website, een wit scherm met een GOUDEN randje te zijn ipv een zwart scherm met zwarte rand. Bovendien was bij de boeking van de afspraak aangegeven dat ook de back-camera vervangen moest worden. Om dit te bevestigen heb ik nog telefonisch contact opgenomen met PhoneDokter. Mij werd bevestigd dat, omdat ik niet hierover gebeld was, het onderdeel gewoon aanwezig is. Bij aankomst bij de reparatie-shop in Almere, bleek de camera niet op voorraad. Dus voor niets van Utrecht naar Almere gereden. De medewerker in Almere meende verder, zonder dat hij de telefoon in handen had gehad, te kunnen constateren dat alleen het glaasje van de camera vervangen moest worden, terwijl ik hem vertelde dat de camera defect is (zichtbare schade aan de lens). Ik heb nadien telefonisch contact met PhoneDokter opgenomen, maar zij beweerden dat zij aan de telefoon nooit zeggen dat een onderdeel aanwezig is, maar dat er eerst onderzoek gedaan moet worden wanneer zij de telefoon in handen krijgen. Dit was in tegenspraak met wat de PhoneDokter-medewerker mij een dag eerder liet weten. Ook werd mij gemeld dat PhoneDokter zich niet bezighoudt met de kleuren van de onderdelen (bijv het scherm) omdat ze niet alle varianten op voorraad kunnen hebben. De suggestie om dat duidelijk bij de boeking aan te geven werd weggewimpeld met de opmerking dat dat in de voorwaarden staat. Formeel hebben ze dus gelijk, maar het lijkt mij wel essentiele informatie, die gemakkelijk bij de bestelling kan worden weergegeven. De uitvoering van het scherm/rand van de smartphone die de reparatieshop mij toonde is hoogst waarschijnlijk niet origineel omdat de producent deze kleur combinatie nooit heeft aangeboden.
Ik ervoer het gesprek met de PhoneDokter-medewerker aan wie ik mijn klacht voorlegde als uitermate onaangenaam. Mijn beweringen werden afgedaan als onwaar, er werd niet geluisterd naar wat ik zei en er was geen enkele neiging om toe te geven dat er aan hun kant iets niet goed was gegaan.