Je aankoop wordt beschermd

Fadi

Hoi
ik heb mijn Iphone 7-scherm vervangen
Service was echt goed en het duurt bina een uur om de scherm te vevangen zonder afspraak en de scherm is bijna orgineel

Ik vind de 12 maanden garantie echt sterke punt

Fadi Halloul

Hoi
Ik heb mijn iPhone 7-scherm vervangen.
De service was snel, bijna een uur zonder afspraak en de scherm is bijna orgineel
Bedankt PhoneDokter

Het sterke punt in dit bedrijf is de 12 maanden garantie.

Meriam

Super goeie service, reparatie was ook heel snel gedaan.
Klantvriendelijk personeel

M.k bernds

Fijn en snelle service,
Goed en duidelijk geholpen..klantvriendelijkheid .

Leo van der Sanden

Na een afspraak via de site op het juiste tijdstip geholpen. De wachttijd werd daarbij helaas niet gehaald en liep uit tot 55 minuten en daarbij is het voordeel van online bespreken volledig teniet...

Het maken van de online afspraak. Belangrijk is wel om de verwachting daarbij waar te maken.

Sparta Rotterdam Joop Kooijman

Via internet een afspraak gemaakt. Direct aan de beurt. Geen lange wachttijd. Van te voren werd de prijs gezegd. Alleen maar lof.

Het probleem is opgelost door nieuwe onderdelen.,

marry clasener

Mijn scherm was gebarsten en het duurde een paar weken voor het nieuwe scherm er was. Ik was hier al voor gewaarschuwd. Ik ben fijn geholpen. Een aardige man die mij keurig benaderd heeft. Binnen...

Koffie met een koekje terwijl je wacht en wat gezellige lectuur op tafel daar kom ik de tijd wel mee door. ?

C.Vos

Klant gericht, je weet waar je aan toe bent. Als klant wordt je als koning behandeld, je voelt je thuis ze zijn zeer behulpzaam.

LA van Ede-Bakker

Heel goed en snel gerepareerd! !