PhoneDokter.nl

PhoneDokter.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop PhoneDokter.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1739
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen PhoneDokter.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1739 ervaringen.

Simone
Simone

Goede service, fantastische prijzen, vriendelijk personeel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met dit bedrijf was zeer goed. goed ter woord gestaan, duidelijke uitleg van de reparatie en kosten. €150,- goedkoper dan bijv, the fixables en anderen. en een zeer snelle reparatie. binnen een half uur klaar en super tevreden.

Wim
Wim

Duidelijkheid, meedenken met de klant en prettige communicatie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. dat begon al vanaf het begin. ik werd vriendelijk te woord gestaan en ik had op korte termijn een afspraak. ook werden gelijk de voorwaarden en kosten duidelijk gecommuniceerd. ik had een samsung s7 egde met een kapot scherm. toen ik bij de afspraak aankwam werd duidelijk dat ik een ander type samsung had, waardoor het scherm dat ik wilde niet aanwezig was. ook bleek dat er meerdere onderdelen van mijn telefoon stuk waren. op die dag kwamen er echter nieuwe schermen binnen via de leverancier, waaronder een scherm die wel op mijn telefoon paste. ik moest wel bijna 2 uur langer wachten, maar ik ruil daarvoor bood de monteur aan dat het scherm op mijn kosten zou gaan, maar de andere onderdelen op kosten van de phonedokter. een heel vriendelijk aanbod, want voor minder geld had ik eigenlijk een hele nieuwe telefoon. ook werd ik bij de afrekening nog door de baliemedewerker gewezen op mijn inboedelverzekering die ik kon gebruiken voor de kosten. ik heb hierdoor nog een groot gedeelte terug gekregen van de kosten! al met al ben ik een blij man met mijn 'nieuwe' telefoon voor weinig geld.

Prima (7/10)
Score voor PhoneDokter.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima geholpen, snel en goed voor elkaar.

Goed (8/10)

Komt netjes afspraken na, nette ontvangst.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles volgens afspraak verlopen, prima service en prijs.

Raatgever. M.
Raatgever. M.

Juiste diagnose, snelle afwikkeling. Afspraak systeem werkt goed. Goede prijsstelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Batterij vervangen in htc one m8.

Van der Borden Financieel Advies
Van der Borden Financieel Advies

Snelle afspraak
Kundig personeel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Topservice én snel een afspraak voor dezelfde dag kunnenmaken??.

Dave Brons
Zeer goed (9/10)
Dave Brons
Score voor PhoneDokter.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ondanks het toestel niet meer te redden was , netjes en correct geholpen.

Soekaloe
Soekaloe

Er wordt goed en.duidelijk.overlegd, alvorens men aan reparatie overgaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed en correct geholpen.

PhoneDokter.nl 1 beoordeling

Shit bedrijf. rekenen 12,50 voor een screenprotector waarna je vervolgens geen camera meer hebt omdat men het oog heeft dichtgeplakt met een verkeerde screenprotector. is gedaan door een zogenaamde phonedokter in witte jas. vraag was ook om de luchtbellem te verwijderen onder de screenprotector. dat is stof meneer. ja maar jullie hebben toch een cleanroom en net de iphone stofvrij gemaakt. wilt u dan echt dat wij het opnieuw moeten doen ? ja phonedokter ! ik betaal ervoor en jullie pretenderen specialisten te zijn ? echt een mega pruts bedrijf met medewerkers die nul betrokken zjjn. vestiging pincoffweg rotterdam kop van zuid. advies wegbljjven daar.

René maijer

Leeuwarden. had vandaag een afspraak voor reparatie aan de connector van mijn ipad. ben erg afhankelijk van mijn ipad omdat ik blind ben. zeer vriendelijke man haalde wat stof uit de aansluiting en annuleerde de verdere reparatie van 69'-. had het zonder dat ik het had geweten de 69 in rekening kunnen brengen maar loste het gratis op! geweldig!! er zijn nog dus nog vriendelijke mensen.

Bedrijfsinformatie

Phonedokter is specialist in reparatiewerkzaamheden aan SmartPhones en Tablets. Met de professionele, transparante en kwalitatief hoogwaardige invulling van de dienstverlening is PhoneDokter.nl een toonaangevende organisatie binnen de reparatiemarkt voor Telecomapparatuur.
Adres
Lodewijk Pincoffsweg 503