PhoneDokter.nl

PhoneDokter.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop PhoneDokter.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1718
Uitstekend (10/10)
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen PhoneDokter.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1718 ervaringen.

LambertsBay

De vriendelijke dokter had het scherm van mijn iphone 7 vervangen toen bleek dat het scherm niet op zwart ging tijdens telefoneren waardoor met de wang toetsen geactiveerd werden. hoewel het een bekend probleem is met de proximity sensor na zo'n reparatie werd na enkele dagen de tweede operatie kosteloos uitgevoerd.

Patrick
Patrick

Betrouwbaar
Snel
Vriendelijk
Vakkundig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er bestaan 1001 telefoonterreur. een smartphone van tegenwoordig kost honderden euro's. als hij dan defect is (backlichtchip hardware reparatie) dan wil je dit bij een betrouwbaar en vakkundig bedrijf doen. en als het even kan niet duur. daarom voor phonedokter gekozen en absoluut geen spijt van.

Tim W
Tim W

Prima service en aardige medewerkers. Zeer vakkundig en één van de goedkoopste! Absoluut een aanrader.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Galaxy s8+ scherm laten vervangen. erg blij met het resultaat, toestel is weer als nieuw!.

Bram de Bruijn
Bram de Bruijn

snel geholpen en vriendelijkheid.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, en snel geholpen. top service!.

Uitstekend (10/10)

N.a.v. contactformulie werd ik binnen 12 uur gebeld en dat op 1e Pinksterdag: Real WoW!

Duidelijk, snel en goed.

Alexandra
Alexandra

Vriendelijke en nette medewerkers. Helder over op te lossen issue en tijd die het duurt. Wachten zonder telefoon is bijna niet te doen maar gelukkig is er lekkere koffie en bladen om te lezen.

Alles top!.

Goed (8/10)

Prettige ontvangst en maakt positieve indruk

Score voor PhoneDokter.nl:4/5

Net bedrijf,goede service.

Zeer goed (9/10)

Prettige ontvangst

Score voor PhoneDokter.nl:4.5/5

Goede ervaring mee..
er is goede service verleend. er werd ook snel weer contact met mij opgenomen en de kosten vielen erg mee.

Frans Arkesteijn
Prima (7/10)
Frans Arkesteijn

vriendelijke ontvangst en ook aan de telefoon vriendelijke mensen die te woord staan.
Behulpzaam.

Score voor PhoneDokter.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via de duidelijke website van het bedrijf gekomen tot het aanbieden van mijn iphone 6+ voor reparatie van het touch ic wat tot problemen met het gebruik van de telefoon had geleid..
langsgegaan en vriendelijk te woord gestaan..
aangegeven wat ik al op internet had aangetroffen over het euvel..
na twee dagen de telefoon opgehaald en alles werkte weer naar wens..
goede service..
helaas kreeg ik na 5 dagen weer last van dezelfde verschijnselen dat de telefoon niet werkte op de touch..
opnieuw aangeboden ter reparartie. onderzoek leerde dat het toestel bij hun wel telkens reageerde op de touch..
voorstel opnieuw vervangen van de ic chips en morgen 8 juni kan ik het toestel weer ophalen en gebruiken.

Laura
Goed (8/10)
Laura

Zeer snelle reparatie
Factuur digitaal
Vriendelijk geholpen

Score voor PhoneDokter.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professioneel bedrijf. nette ontvangst, snelle service. komt betrouwbaar over.

Bedrijfsinformatie

Phonedokter is specialist in reparatiewerkzaamheden aan SmartPhones en Tablets. Met de professionele, transparante en kwalitatief hoogwaardige invulling van de dienstverlening is PhoneDokter.nl een toonaangevende organisatie binnen de reparatiemarkt voor Telecomapparatuur.
Adres
Lodewijk Pincoffsweg 503