2002 Reviews

Ik heb al meerdere keren verschillende producten laten repareren bij de phoneDoctor. Ben altijd zeer vriendelijk en met zeer kundige expertise geholpen voor de laagste prijs. Ik beveel dit bedrijf...

De vriendelijkheid en deskundigheid.

Duidelijke toelichting en snelle service!

Duidelijke toelichting en snelle service!

Goede en snelle service. Ik heb het display van mijn iPhone 8+ moeten laten vervangen, omdat die gebroken was. Het telefoon is nu weer als nieuw, ik ben heel blij met het resultaat.

Professionele service denken mee met de klant.

Afspraak maken en de snelheid van de reparatie

Housekeeping Holland/ John Guttink

Aangenaam verrast. Het personeel was uiterst vriendelijk en beleefd, de reparatie aan mijn iPad is goed en snel uitgevoerd. Personeel van PhoneDokter houdt zich aan de gemaakte afspraken en voor...

Sterke punten heb zojuist hierboven beschreven. Ik kan niets negatiefs over dit bedrijf bedenken.

Goede reperatie. Snelle service

Snelle service zonder afspraak

Peggy

Goede service en vooral snel. Heel tevreden!

Service, terugbellen, snel klaar.

Alles verliep volkomen vlekkeloos, makkelijk online afspraak maken en binnen een half uur stond ik weer buiten met een keurig gerepareerde telefoon.

deskundige mensen, snelle service, goed prijs.

Renee

Ik had nog garantie op een eerdere reparatie dus mijn telefoon scherm
Werd vervangen en gratis erin gezet.
Super blij datvik nog even met mijn iPhone 6 kan doen.

Snelle service
Aardige en beleefde medewerkers
Klaar terwijl je wacht in de prettige wachtkamer met koffiemachine en goede magazines.

Pascal

Super tevreden met de service van de Phonedokter, ondanks de drukte hebben ze me toch geholpen en mijn telefoon gerepareerd.
Fijn zo'n adres te weten!

Service gericht.