van Keulen

Top service. Bus was binnen de afgesproken tijd op locatie.

Binnen een half uur scherm vervangen door zeer ervaren monteur.

U Bepaalt Marketing & Sales

Gewoon weer Top!!

Snel, vriendelijk, professioneel

Mr. D.

Niet aan te raden, dit bedrijf laat je zitten wanneer je een telefoon hebt die kapot gaat na hun eigen vervanging en binnen de garantie termijn. Ik zie hier ook meerdere reviews over. Komen ook of... Niet aan te raden, dit bedrijf laat je zitten wanneer je een telefoon hebt die kapot gaat na hun eigen vervanging en binnen de garantie termijn. Ik zie hier ook meerdere reviews over. Komen ook of niet opdagen of te laat.
Echt niet aan te raden. Vreselijk

Niet reageren

Kim

Via de website een afspraak gemaakt. Toen het tijdvak voorbij was en de monteur niet op kwam dagen heb ik gebeld. Hij zei dat hij later op de dag zou komen want zijn collega was er niet. Ook goed,... Via de website een afspraak gemaakt. Toen het tijdvak voorbij was en de monteur niet op kwam dagen heb ik gebeld. Hij zei dat hij later op de dag zou komen want zijn collega was er niet. Ook goed, toevallig waren we toch thuis. Vervolgens belt hij later terug dat hij nu pas goed naar de aanvraag had gekeken. En de IPad was eigenlijk total loss. Oke, jammer maar hij kon een verklaring maken voor de verzekering. Daar moest ik wel voor betalen, hij zou een Tikkie sturen en dan de verklaring mailen. Tikkie is nooit gekomen en de verklaring ook niet. Heb zelf nog geappt later op de dag. Geen reactie. Wat een vreselijke service. Heb je echt helemaal niks aan.

Jan-Willem

Eerste afspraak was de juiste accu niet op voorraad. Moest weer een nieuwe afspraak voor komen. Deze afspraak was op het verkeerde tijdsblok gepland. Accu is uiteindelijk gerepareerd maar de accu... Eerste afspraak was de juiste accu niet op voorraad. Moest weer een nieuwe afspraak voor komen. Deze afspraak was op het verkeerde tijdsblok gepland. Accu is uiteindelijk gerepareerd maar de accu blijft snel leeglopen.

Reparatie zelf was wel snel uitgevoerd.

WW

Absoluut ontevreden. Ik wilde alleen mijn batterij vervangen. Dat is gelukt maar mijn beeld is niet meer mooi scherp. Alsof er vouwen in het scherm zitten. Lag volgens reparateur aan de leeftijd van... Absoluut ontevreden. Ik wilde alleen mijn batterij vervangen. Dat is gelukt maar mijn beeld is niet meer mooi scherp. Alsof er vouwen in het scherm zitten. Lag volgens reparateur aan de leeftijd van mijn iPad. ( 5jaar). Teleurstellend temeer omdat er geen reactie meer komt op mijn vraag voor een oplossing. Ik had graag aan de voorkant geweten wat de problemen zouden zijn bij plaatsing nieuwe batterij enz.
Het volgende stond op de factuur.
-Accu loopt snel leeg hierdoor wilt klant een nieuwe
Door het verwarmen van de scherm kan er golven in de achtergrond ontstaan door ouderdom van de scherm en al een dot led verlaging. in de linkerkant van de display aanwezig is aangezien wij de scherm opwarmen om in de iPad te kunnen komen en de accu te kunnen vervangen deze is alleen zichtbaar op wit beeld en zal de gebruik ervan niet belemmeren.
Nogmaals ik had dit graag aan de voorkant geweten. Ik heb gevraagd voor een oplossing maar daar krijg ik geen reactie meer op.

Arman

Voor de deur binnen 20min getepareerd. Aangeraden!

Snel en vakkundig.

Jan de Gruijter

Uitstekende en zeer snelle service!!!

Ze komen je apparaat aan huis ter plekke repareren!

Anoek

Super snel en goede service👍

Snel en goede service

Berna

Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen voor het repareren van mijn telefoonscherm. De technicus kwam met een bus bij mijn huis en voerde de reparatie ter plaatse uit. De hele... Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen voor het repareren van mijn telefoonscherm. De technicus kwam met een bus bij mijn huis en voerde de reparatie ter plaatse uit. De hele ervaring was buitengewoon positief. Het gemak van de service aan huis is ongeëvenaard, en de kwaliteit van de reparatie was uitstekend. Mijn telefoon ziet er weer als nieuw uit! Ik zal zeker weer gebruikmaken van deze service in de toekomst en raad het iedereen aan die een snelle en professionele telefoonreparatie nodig heeft.

Nee