WW

Absoluut ontevreden. Ik wilde alleen mijn batterij vervangen. Dat is gelukt maar mijn beeld is niet meer mooi scherp. Alsof er vouwen in het scherm zitten. Lag volgens reparateur aan de leeftijd van... Absoluut ontevreden. Ik wilde alleen mijn batterij vervangen. Dat is gelukt maar mijn beeld is niet meer mooi scherp. Alsof er vouwen in het scherm zitten. Lag volgens reparateur aan de leeftijd van mijn iPad. ( 5jaar). Teleurstellend temeer omdat er geen reactie meer komt op mijn vraag voor een oplossing. Ik had graag aan de voorkant geweten wat de problemen zouden zijn bij plaatsing nieuwe batterij enz.
Het volgende stond op de factuur.
-Accu loopt snel leeg hierdoor wilt klant een nieuwe
Door het verwarmen van de scherm kan er golven in de achtergrond ontstaan door ouderdom van de scherm en al een dot led verlaging. in de linkerkant van de display aanwezig is aangezien wij de scherm opwarmen om in de iPad te kunnen komen en de accu te kunnen vervangen deze is alleen zichtbaar op wit beeld en zal de gebruik ervan niet belemmeren.
Nogmaals ik had dit graag aan de voorkant geweten. Ik heb gevraagd voor een oplossing maar daar krijg ik geen reactie meer op.

Arman

Voor de deur binnen 20min getepareerd. Aangeraden!

Snel en vakkundig.

Jan de Gruijter

Uitstekende en zeer snelle service!!!

Ze komen je apparaat aan huis ter plekke repareren!

Anoek

Super snel en goede service👍

Snel en goede service

Berna

Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen voor het repareren van mijn telefoonscherm. De technicus kwam met een bus bij mijn huis en voerde de reparatie ter plaatse uit. De hele... Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen voor het repareren van mijn telefoonscherm. De technicus kwam met een bus bij mijn huis en voerde de reparatie ter plaatse uit. De hele ervaring was buitengewoon positief. Het gemak van de service aan huis is ongeëvenaard, en de kwaliteit van de reparatie was uitstekend. Mijn telefoon ziet er weer als nieuw uit! Ik zal zeker weer gebruikmaken van deze service in de toekomst en raad het iedereen aan die een snelle en professionele telefoonreparatie nodig heeft.

Prakaash

Geweldige en eerlijke service! Was in 30 min geholpen en kostte mij minder dan gepland was.

Eerlijke en goede service

Keurig op tijd, goed bereikbaar, vriendelijk

prachtig mooi nieuw beeldscherm

Vigila inlandshipping bv

Is volgens afspraak gegaan zoals afgesproken

Komt langs huis en vervolgens naar werkplaats gegaan en heel correct met de factuur geregeld

Sturing Management BV

De afspraak was makkelijk te maken, de klus is snel geklaard, ze zijn volledig selfsupporting. Dat je je telefoon even "uit het zicht" hebt, hoort erbij, ze zijn eerlijk en betrouwbaar genoeg..

Vriendelijk personeel, snelle service, makkelijke betaling.

José

Goede service. Vond het wel spannend om m’n telefoon mee te geven aan een man in een busje. Vriendelijke man, maar dat zegt niet alles natuurlijk. Las later dat je erbij mag blijven. Zou fijn zijn... Goede service. Vond het wel spannend om m’n telefoon mee te geven aan een man in een busje. Vriendelijke man, maar dat zegt niet alles natuurlijk. Las later dat je erbij mag blijven. Zou fijn zijn als dit gezegd wordt.

Meerdere keren update over aankomsttijd
Vriendelijk
Snelle service