2077 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

2077 Reviews

Seline

Hele goede en sneller service. Kon gelijk dezelfde dag al terecht voor het maken van mijn scherm. Fijne wachtkamer om maar een kleine 30 minuutjes te wachten op m'n reparatie.

Rene

Alles klopt. Vanaf het aanmelden via de mail, de entree, de ontvangst, de afhandeling en de kwaliteit van het geleverde product.

Nette, vriendelijke, beleefde en vlotte ontvangst. Een dame die "to the point" komt. kort en bondig (maar erg vriendelijk) wordt de procedure uitgelegd. Waarna je koffie kunt pakken, aan de leestafel gaat zitten en wacht tot het product is gerepareerd. Er werd gezegd binnen een half uur, binnen een kwartier was ik echter alweer weg. Afspraken nakomen, het klinkt zo eenvoudig, maar de praktijk is vaak anders. In ieder geval niet bij dit bedrijf. In een woord klasse en een voorbeeld.

Alvy Bee

Heel plezierig, begint bij het binnenkomen van de zaak, open, licht en vriendelijk personeel!

De aandacht van personeel

Iso

Wat ze beloven doen ze ook. iPhone prima gerepareerd. Reparatie kon helaas niet “klaar terwijl u wacht”...maar binnen paar dagen gerepareerd retour. Zou zeker volgende keer voor de Phonedokter kiezen.

Ik heb de klantenservice gebeld voor informatie...niet in de wacht gestaan, vriendelijk te woord gestaan, weten waar ze over praten.

Renata Jurjevic

Zeer goed

Goede service, snelheid

Linda Steginga

Zeer vriendelijk geholpen, en kon ook erg snel terecht. Prima service, en goed resultaat!

Vriendelijk, goede uitleg

GSMERZ4U

Professioneel en vakkundige iphone repateurs.

Goede service. Snelle reparatie (binnen 20min).

Prijzen en service

Snelle reparatie voor goed tarief

Amber. Van Rijsewijk

Erg goede en snelle service! Ik was een half uur te vroeg voor mijn afspraak maar ik werd meteen geholpen, en was in no time klaar!

Snelle service, vriendelijk en leuke babbel met het personeel!