Den Hartog

Super!

Snelle service, professioneel, meegaand met het probleem van je telefoon. Denken in oplossingen en geven echt het juiste advies.

Marloes

Na enige miscommunicatie uiteindelijk toch tot een goede en klantvriendelijke oplossing gekomen.

Goed bereikbaar.

Bjorn

Slechte ervaring. Heb 2 emails verstuurd met een toelichting dat ik een oplossing wil voor het matige kwaliteit scherm welke op mijn iphone is geplaatst. Op beide mails na weken wachten nog steeds... Slechte ervaring. Heb 2 emails verstuurd met een toelichting dat ik een oplossing wil voor het matige kwaliteit scherm welke op mijn iphone is geplaatst. Op beide mails na weken wachten nog steeds geen antwoord gekregen. opd en website laat mijn. blijken dat het superschermen zijn, maar de werkelijheid is dat de zwarte randen over een deel van het scherm heen vallen waardoor je een stuk scherm mist. Daarnaast is het scherm overgevoelig. las je vinge in de buurt kotm zonder het scherm te raken gaat hij al dingen doen. Daarnaast werken de knoppen camera en zaklamp niet meer bij een vergrendelde iphone. Ofwel het product is niet goed en ver van het origineel af. Ik doe nog een laatste verzoek om tot een oplossing te komen anders ga ik het via de creditcard maatschappij oplossen.

Danny

Wat een top bedrijf, top service en top klantenservice. Vragen worden binnen enkele minuten beantwoord.

Daarnaast een afspraak gemaakt voor mijn iPhone 11 Pro wegens een defect scherm (gebroken glas). Deze is afgelopen maandag opgehaald, dinsdag in de voormiddag afgeleverd bij Phonedokter en nog geen 3u later ontving ik een e-mail dat de reparatie was uitgevoerd met de track en trace van de retourzending. Vandaag (woensdag) het toestel in ontvangst genomen met een nieuw scherm.

Kortom: het is een geweldig bedrijf die je heel snel en professioneel weer op weg helpt. Dikke aanrader!

Alles

Joost

Na het ontvangen van mijn iPad na reparatie was ik er niet heel blij mee ik heb hierover gebeld en mocht de iPad terug sturen. Na ontvangst na tweede reparatie was het resultaat veel beter. Perfect!... Na het ontvangen van mijn iPad na reparatie was ik er niet heel blij mee ik heb hierover gebeld en mocht de iPad terug sturen. Na ontvangst na tweede reparatie was het resultaat veel beter. Perfect! Heel fijn dat het zo goed en zonder problemen is opgelost.

Klantenservice

Cogurcu

Snelle service

Goed kwaliteit

Madelon

Perfect gemaakt en voor redelijke prijs

Prijs, klantvriendelijkheid, deskundig

A.H

Duidelijk en snel

Prijs/kwaliteit en snelle afhandeling-prima regeling met DHL: ophalen en weer bezorgen.

Zeer goede service, iPhone is weer als nieuw met het nieuwe glas

Snelle service

Jacqueline van der linden

Super service snel geholpen erg vriendelijk top

Vriendelijk en snelle service