S. vd Hooven

Roodhart Emission Control

Super snelle en goedeservoce

Alles

Gabrielle

Otterbox hoesje besteld maar nog steeds niets ontvangen . mail gestuurd ook nog steeds geen antwoord. ik hoop mijn hoesje nog steeds te ontvangen en niet te maken heb met een oplichters bedrijf

geen slechte communicatie

Phonedokter

Waterschade bij iPhone

Vriendelijk, op tijd, vakmanschap

Jenny Tiesema

Prima service, vriendelijk, op tijd.

Makkelijk afspraak maken op de site. Gewoon thuis.

F. Damen

Snelle service aan huis. Probleem binnen 20 minuten gerepareerd.

Afspraak voor dezelfde dag nog. Online boeken.

Milou Dekker

Eerder heb ik een positieve ervaring (schermreparatie) gehad, vandaar dat ik weer heb gekozen voor PhoneDokter. Deze reparatie aan mijn iPhone 13 Pro is zeer slecht uitgevoerd. De backcover en... Eerder heb ik een positieve ervaring (schermreparatie) gehad, vandaar dat ik weer heb gekozen voor PhoneDokter. Deze reparatie aan mijn iPhone 13 Pro is zeer slecht uitgevoerd. De backcover en behuizing zouden vervangen worden à € 330,-. Voor deze prijs verwacht je dat dit professioneel gebeurd. Toen de monteur wegreed zag ik direct dat het scherm niet goed vast en dat je deze in kon drukken en heb gebeld. Hierop is hij 2 dagen erna langsgekomen en heeft het scherm goed vastgezet. Dit houdt in, extra veel lijm ertussen en dichtschroeven aan de onderkant. Het schroefje aan de onderkant is afgebroken en steekt nu uit de iPhone. Ook is 1 van de cameralenzen er dezelfde dag nog afgevallen terwijl er niets met de camera aan de hand was vóór de reparatie. Het lijkt wel alsof er een gerepareerde backcover van een andere iPhone op die van mij is gezet en deze op een waardeloze manier is vastgezet. Inmiddels wacht ik al 1,5 week op een reactie en oplossing maar na herhaaldelijk bellen en mailen helaas nog geen bericht terug.

Snel handelen bij opdracht, helaas niet bij klachten

Ana de Boer

Snel afspraak gemaakt, snel gerepareerd, prima prijzen ( iets goedkoper dan bij de andere bedrijven)

Heel klantvriendelijk en snel geholpen

Wilfred van Loon

Wat een geweldige service. Het is een soort Uber reparatie service aan huis. Je kijkt online wat de beschikbare tijden zijn en reserveert een reparatie. In mijn geval moest de iPad van mijn... Wat een geweldige service. Het is een soort Uber reparatie service aan huis. Je kijkt online wat de beschikbare tijden zijn en reserveert een reparatie. In mijn geval moest de iPad van mijn dochtertje en mijn iPhone scherm gemaakt worden. Je ziet bij het boek de prijzen en tijden. Vervolgens komt de monteur als beloofd binnen het tijdsvenster langs waar ze ook nog vooraf een smsje sturen met de verwachte aankomsttijd. Ik ben al heel lang niet zo onder de indruk geweest van een service. Chapeau!

Boekingsplatform, vriendelijkheid monteur, snelheid, aan huis service, afwerking reparatie

Dirk

Snel een afspraak gemaakt online voor dezelfde dag nog. Netjes een berichtje ontvangen wanneer de monteur aan zou komen. Binnen 15 minuten was mijn iPhone scherm vervangen. Ook nog een batterij... Snel een afspraak gemaakt online voor dezelfde dag nog. Netjes een berichtje ontvangen wanneer de monteur aan zou komen. Binnen 15 minuten was mijn iPhone scherm vervangen. Ook nog een batterij laten vervangen op advies van de vriendelijke medewerker. Erg tevreden over de service en de kwaliteit van de geplaatstw onderdelen. Mijn iPhone gaat weer 2 dagen mee. Bedankt!

Snelheid, deskundigheid, kwaliteit onderdelen