Jeanet

De bestelling is goed gegaan
De bestelling is goed gegaan
Wel ben ik meer het type die 'op de hoogte' gehouden wil worden. Ik kreeg na de bestelbevestiging geen bericht dat het pakket verzonden zou worden, maar enkel een bericht van de verzendleverancier dat er 'een pakket' afgeleverd ging worden.

Reactie Petsonline:

Bedankt voor je feedback over onze verzendprocessen. We begrijpen dat je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de status van je bestelling en we nemen je feedback ter harte.
We willen je...
We willen je verzekeren dat we je wel degelijk informeren over de verzending van je bestelling. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je alle details over je bestelling.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van GLS, onze verzendpartner, een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je de track & trace link waarmee je de zending kunt volgen. Op de dag van aflevering ontvang je van GLS nogmaals een e-mail met de verwachte aflevertijd.
We hopen dat je ondanks dit toch tevreden bent met onze service. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Annick

Super tevreden over product en levering

Sandra

Snel, betrouwbaar, en goede producten.

Audry Kainama

Telefonisch contact liep niet erg lekker,misschien maandagmiddag,maar verkoopt leuke dingen voor huisdier

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We nemen alle feedback serieus ter harte en waarderen dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat uw ervaring was.
Het spijt ons te...
Beste klant,
Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met het telefonisch contact met onze klantenservice. We begrijpen uw frustratie en willen onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden.
Ik heb uw telefoongesprek met onze klantenservicemedewerker teruggeluisterd en wil graag wat meer context geven over de situatie. U belde ons omdat u spam-e-mails van FedEx ontving en dacht dat deze van ons afkomstig waren.
Onze klantenservicemedewerker heeft u toen geprobeerd uit te leggen dat we helemaal niet met FedEx samenwerken en dat u dus geen e-mails van hen van ons had kunnen ontvangen. We begrijpen dat u wellicht overstuur was, maar het was helaas niet mogelijk om via de telefoon te zien wat u daadwerkelijk ontving.
We willen benadrukken dat we onze klanten altijd op een professionele en behulpzame manier te woord willen staan. We vinden het dan ook erg jammer dat u deze ervaring heeft gehad. We zullen uw feedback gebruiken om onze klantenservice te verbeteren.
We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, Petsonl;ine

Danielle Groot

Zeer servicegericht en uitstekende producten

Supersnelle levering. Product top.

Co Drogen

Prima product en snelle levering

Mariëlle Koning

Prettig bedrijf, meerdere malen al iets besteld. Snelle levering en mijn retour werd keurig netjes binnen 1 dag weer terugbetaald.